لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش تنظیم نوتیفیکیشن مجاورت به هوم پاد

آموزش تنظیم نوتیفیکیشن مجاورت به هوم پاد

اپل با ارائه آپدیت iOS 14.4 قابلیتی جدید را به کاربران اسپیکرهای هوشمند هوم پاد اضافه کرده که از آن طریق در صورت نزدیک شدن آیفون به اسپیکر، نوتیفیکیشن ویژه‌ای نشان داده خواهد شد.

وقتی آیفون 11 یا 12 برای تسهیل پخش ساده‌تر آهنگ‌ها از یک دستگاه به دستگاه دیگر در نزدیکی هوم پاد مینی باشد یک نوتیفیکیشن به همراه فیدبک هپتیک پخش می‌شود و کاربر از نزدیک شدن و امکان پخش محتوا از طریق اسپیکر آگاه می‌شود.

بعد از نصب آپدیت iOS 14.4، در صورت قرار دادن آیفون نزدیک به هوم پاد مینی لرزش‌های محسوس در آیفون رخ‌داده و کنترل‌های هوم پاد مینی روی صفحه‌نمایش آن ظاهر می‌شود.

اگر به طور اتفاقی هوم پاد مینی روی میز و در نزدیکی آیفون قرار بگیرد ظاهر شدن نوتیفیکیشن‌های مجاورت روی نمایشگر آیفون برای برخی از کاربران ممکن است آزار دهنده باشد. تصور کنید که در خانه مهمان دارید و تمایلی به پخش محتوای صوتی مختلف از طریق هوم پاد ندارید و می‌خواهید حریم خصوصی شما به شکلی ایمن‌تر حفظ شود، غیرفعال کردن این قابلیت می‌تواند کارآمدتر باشد.

به همین دلیل برای جلوگیری از لرزش و ظاهر شدن کنترل‌ها روی صفحه‌نمایش یا تنظیم هوم پاد مینی مراحل زیر را می‌توان دنبال کرد: 

تنظیم نوتیفیکیشن مجاورت به هوم پاد

  • 1.برنامه Setting را باز کنید
  • 2.روی گزینه General ضربه بزنید
  • 3.سپس روی AirPlay & Handoff ضربه بزنید

  • 4.گزینه Transfer to HomePod را خاموش و غیرفعال کنید

با انجام این کار در صورت قرار گرفتن آیفون در نزدیک هوم پاد مینی،از انتقال موسیقی یا دیگر محتوای رسانه‌ای صوتی به آن جلوگیری می‌شود و به همین دلیل مانع از نمایش فیدبک هپتیک و رابط انتقال صدا می‌شود.

قابل ذکر است ویژگی لرزش لمسی و انتقال آن فقط به هوم پاد مینی و آیفون 11 و 12 محدود می‌شود؛ ولی می‌توان این گزینه را در سایر آیفون‌ها نیز غیرفعال کرد تا از نمایش رابط انتقال استاندارد جلوگیری شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373