لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد کاربران اپل واچ از مرز 100 میلیون نفر گذشت

تعداد کاربران اپل واچ از مرز 100 میلیون نفر گذشت

 طبق برآورد آمارها توسط وب‌سایت تحلیلی Avalon، در حالحاضر تعداد کاربران اپل واچ در جهان بیش از 100 میلیون نفر است و اپل برای بار دیگر به نقطه عطف جدیدی رسیده است.

بنابر آمار تحلیلی اپل واچ در آوریل سال 2015 عرضه شده و از آن زمان تا کنون، روند رشد و افزایش کاربران این دستگاه ثابت و مداوم نبوده است؛ زیرا در سال 2020 تعداد 30 میلیون نفر به کاربران و دارندگان اپل واچ اضافه شده و این تعداد، شامل افزایش قابل توجهی نسبت به سال‌های 2015 تا 2017 است.

طبق همین آمار تعداد کاربران اپل واچ شامل یک درصد کاربران آیفون می‌شود. بنابر اطلاعات موجود تخمین زده بودند که تا پایان سال 2020 حدود 10 درصد کاربران آیفون در سرتاسر جهان صاحب اپل واچ شوند.

آمارها با توجه به پذیرش و دریافت اپل واچ در ایالات متحده نشان می‌دهد که پذیرش این دستگاه در این کشور روند بالایی داشته است. در پایان سال گذشته تقریباً 35 درصد کاربران آیفون صاحب اپل واچ بوده‌اند که می‌تواند زنگ خطری برای رقبای اپل در پوشیدنی‌هایی مثل ساعت هوشمند باشد. در این مورد اپل واچ توانسته رقیب خود Fitbit را مجبور به عقب نشینی کند.

بنابراین آمار و ارقام نشان می‌دهند که اپل واچ چهارمین محصول بزرگ شرکت اپل پس از آیفون، آیپد و مک است و با روند فروش فعلی، از مک در سال 2022 سبقت خواهد گرفت.

قابل ذکر است که اپل ارقام فروش رسمی اپل واچ را افشا نمی‌کند و در عوض آن را در دسته پوشیدنی‌ها قرار می‌دهد که شامل ایرپادها مثل ایرپاد مکس و اپل واچ می‌شود.

به هر حال بر مبنای آخرین گزارش درآمد اپل، گروه پوشیدنی‌ها در سه ماهه مالی اول سال 2021 با درآمد 13 میلیارد دلار رکورد خود را به ثبت رسانده است و در سه ماهه قبل 10 میلیارد دلار درآمد داشته که رشد 30 درصدی را نشان می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373