لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعات جدید در مورد تاریخ انتشار ایرتگ توسط جان پروزر منتشر شد

شایعات جدید در مورد تاریخ انتشار ایرتگ توسط جان پروزر منتشر شد

 جان پروزر ضمن افشای دوباره تاریخ انتشار ایرتگ و یک مدل جدید آیپد پرو اعلام که احتمالاً با برگزاری یک رویداد مجازی در ماه آینده، این دو محصول جدید اپل معرفی خواهند شد.

پروزر که دارنده کانال یوتیوبی «Front Page Tech» است، در توئیتی که دیروز صبح منتشر کرده گفته که هنوز تأخیری در ارائه این محصول وجود نداشته و البته این اولین بار هم نیست که او درباره ایرتگ اطلاعاتی خاص را منتشر کرده است.

در نوامبر 2020 او با اطمینان کامل اعلام کرده بود که ایرتگ به زودی منتشر خواهد شد، ولی این اتفاق نیفتاد و در عوض مک مبتنی بر پردازنده اپل سیلیکون عرضه شد. همچنین عرضه این محصول را در کنار آی او اس و آیپد او اس 14.3 پیش بینی کرده بود که درست از آب در نیامد.

ظاهراً تا قبل از کنفرانس ماه مارس برای معرفی ایرتگ‌ها، رویداد دیگری اتفاق نخواهد افتاد، بنابراین ادعای پروزر احتمالاً یک برآورد تجربی است. آخرین بار پروزر احتمال عرضه ایرتگ را در رویداد سپتامبر 2020 پیش بینی کرده بود که این ادعا هم به نتیجه نرسید.

در پایان این توییت بار دیگر پروزر ادعای گذشته خود را مبنی بر عرضه آیپد پرو جدید در ماه مارس امسال تکرار کرد. همچنین مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل خبر انتشار آیپد پرو جدید را تائید کرده و گفته احتمالاً این محصول در جدول زمان بندی ماه مارس قرار خواهد گرفت. البته یکی دیگر از پیش بینی‌های پروزر درباره عرضه آیپد پرو جدید مربوط به انتهای سال 2020 بوده که اتفاق نی افتاد.

با این وجود جان پروزر در بسیاری موارد منبع انتشار اطلاعات دقیقی درباره تاریخ عرضه برخی محصولات اپل بوده است.

مواردی مثل گزارش از تاریخ دقیق عرضه نسل دوم آیفون SE در آوریل و آپدیت مک بوک پرو 13 اینچی، تاریخ دقیق یک iMac آپدیت شده در اوت که دقایقی قبل از اعلام رسمی مشاهده شده است.

اکانت L0vetodream که سابقه معتبری دارد گفته که احتمالاً ایرتگ‌ها در اندازه‌های کوچک و بزرگ و با باتری‌های قابل تعویض ارائه خواهد شد و مستقیماً در برنامه Find My در آی او اس، آیپد او اس و مک او اس کار می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373