لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش تنظیم صدای سیری در هوم پاد

آموزش تنظیم صدای سیری در هوم پاد

طراحی هوم پاد و هوم پاد مینی به گونه‌ای است که به طور خودکار صدای دستیار سیری بر اساس میزان صدای موجود در محیط تنظیم می‌کند. همچنین غیر از میزان صدای رسانه‌ای که در حال پخش است، می‌توان سطح صدای سیری را در هوم پاد تنظیم کرد.

در این مطلب می‌توانید روش صحیح و سریع تنظیم صدای سیری در زمان پخش محتوای صوتی مختلف را یاد بگیرید. 

چگونگی تغییر و تنظیم صدای سیری در هوم پاد

برای تنظیم صدای سیری غیر از صدای رسانه در حال پخش در هوم پاد و هوم پاد مینی، می‌توانید سیری را فراخوانی کنید و به سادگی به آن دستور مورد نظر خود را بدهید. برای انجام این کار کافی است که عبارت «Hey Siri» را بگویید و میزان تغییر صدا را به صورت درصد بیان کنید. به عنوان مثال برای تغییر صدای سیری تا 80 درصد این جمله را بگویید: «Hey Siri, speak at 80 percent»

برای مثال وقتی از سیری برای تنظیم صدا تا 34 درصد تقاضا کنید، سیری بدون تغییر صدای موزیک صدای خودش را تغییر می‌دهد. در واقع سیری باید خود را بالاتر یا پایین‌تر از صدای موزیک تنظیم کند. 

تغییر صدای رسانه در هوم پاد

 شما می‌توانید با دستور صوتی صدای رسانه را نیز بدون تغییر در میزان صدای سیری و با یک دستور مشابه تنظیم کنید. برای تغییر صدای رسانه بگویید: « Hey Siri, Change the media volume to 80 Precent»

برای تغییر و تنظیم میزان صدای موزیک، از دکمه مثبت و منفی در بالای هوم پاد نیز می‌توانید استفاده کنید یا از طریق اتصال به یک آیفون یا آیپد آن را انجام دهید.

در جریان کنفرانس WWDC، اپل برای دستیار هوشمند صوتی سیری قابلیت‌های جدیدی را ارائه داد که موارد یاد شده بخشی از آن‌ها است. یکی از این موارد ارائه صدای طبیعی‌تر و باکیفیت‌تر سیری است که آن را بیشتر شبیه انسان می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420