لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ساعت هوشمند فیس‌بوک با اپل واچ رقابت خواهد کرد

ساعت هوشمند فیس‌بوک با اپل واچ رقابت خواهد کرد

 گزارش جدید منتشر شده از وب‌سایت The Information حاکی از توسعه ساعت هوشمند فیس‌بوک با قابلیت مدیریت پیام‌ها و ارائه اطلاعات سلامتی به کاربر است.

فیس بوک در تلاش است تا با تولید یک ساعت هوشمند به کاربر امکان مشاهده پیام‌های ارسالی از طریق سرویس‌های فیس بوک مثل فیس بوک مسنجر و واتساپ را فراهم کند؛ این ساعت با اتصال به یک تلفن و بدون همراه داشتن آن نیز می‌تواند به کار خود ادامه دهد.

ویژگی سلامتی این ساعت هوشمند شامل گزینه‌هایی برای ردیابی تمرین‌های ورزشی با دوستان یا برقراری ارتباط با مربیان می‌شود.

همچنین ساعت هوشمند فیس‌بوک می‌تواند از خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های سلامتی و فیتنس مثل Peloton استفاده کند. گفته شده که این ساعت هوشمند نسخه جدیدی از سیستم عامل Wear OS توسعه داده شده توسط گوگل را اجرا می‌کنند.

فیس بوک قصد دارد ساعت‌های جدید خود را همانند هدست‌های Oculus، با کمترین حاشیه سود به فروش برساند. تاکنون درباره قیمت این ساعت هوشمند صحبتی نشده؛ ولی به طور کلی قیمت محصولات مشابه در بازار جهانی بین 150 تا بالای 400 دلار متغیر است.

این ساعت هوشمند احتمالاً موجب نگرانی کاربران درباره جمع آوری اطلاعات توسط فیس‌بوک نخواهد شد؛ چرا که این دستبند با پشتیبانی از سیستم عامل معمول دیگر ساعت‌های هوشمند اندرویدی عرضه می‌شود.

اخیراً نیز شرکت آمازون یک محصول مبتنی بر تناسب اندام با نام «Halo» را عرضه کرده که به دلیل ظاهر خاصش با انتقادهای زیادی همراه شده است. فیس‌بوک قبلاً برخی محصولات سخت افزاری مثل دوربین و تبلت برندهای Oculus و Portal را نیز تولید کرده که تا به امروز توانسته بخشی کوچک از سهم بازار را از آن خود کند.

قابل ذکر است که طبق برنامه ریزی این شرکت، ساعت هوشمند فیس‌بوک باید با اپل واچ محبوب و پر فروش شرکت اپل رقابت کند. جدیدترین گزارش منتشر شده در این مورد، نشان داده که بیش از 100 میلیون نفر در سرتاسر جهان از اپل واچ استفاده می‌کنند. فیس‌بوک همچنین در حال کار روی عینک هوشمند است.

این شرکت قصد دارد فروش اسمارت واچ خود را از سال آینده شروع کند و حتی تولید نسل دوم آن را برای سال 2023 برنامه ریزی کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420