لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پرتال مخصوص به غیرفعال شدن اپل آیدی را راه اندازی کرد

اپل پرتال مخصوص به غیرفعال شدن اپل آیدی را راه اندازی کرد

 شرکت اپل به تازگی یک صفحه ویژه را به عنوان پرتال مخصوص کمک به کاربران در زمینه غیرفعال شدن اپل آیدی راه اندازی کرده است که از همین حالا از طریق وب سایت رسمی این کمپانی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این صفحه به کاربرانی که با مشکل قفل شدن اپل آیدی خود مواجه شده‌اند کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به بازگشایی و فعال سازی دوباره حساب کاربری خود کنند. بررسی‌های اولیه از این پرتال ویژه نشان می‌دهد که شرکت اپل در حال حاضر فقط این خدمات را برای کاربران آمریکایی آماده عرضه کرده و برای ارائه خدمات ویژه، امکان برقراری تماس تلفنی، چت و ایمیل با بخش پشتیبانی را فراهم کرده است

هر چند که این صفحه برای کاربران آمریکایی توسعه داده شده، اما کاربران ایرانی نیز می‌توانند با تغییر آی پی از دستگاه خود استفاده کنند. گفتنی است که برای استفاده از این صفحه نیاز به اطلاعات مناسب برای احراز هویت نظیر ایمیل اصلی تنظیم شده روی حساب کاربری اپل آیدی وجود دارد. کاربران می‌توانند از این طریق با بخش پشتیبانی شرکت اپل تماس گرفته و اپل آیدی خود را برای بار دیگر فعال سازی کند.

گفتنی است که تاکنون بسیاری از کاربران در سراسر جهان با مشکل غیرفعال شدن اپل آیدی مواجه شده‌اند که این موضوع دردسرهای بسیار زیادی را برای آن‌ها ایجاد کرده است. در این میان ارائه پرتال ویژه مربوط به فعال سازی دوباره اپل آیدی به کاربران این امکان را می‌دهد تا برای بار دیگر بتوانند از حساب کاربری خود و دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل به صورت بهینه و کاربردی استفاده کنند و دیگر محدودیت‌های مربوط به غیرفعال شدن حساب کاربری خود را تجربه نکنند.

این مشکل در حال حاضر از طریق ارتباط با بخش پشتیبانی قابل حل است، اما پرتال جدید شرکت اپل امکان اتصال بهینه‌تر و سریع‌تر آن را فراهم آورده است.


​ورود به پرتال مخصوص غیرفعال شدن اپل آیدی

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420