لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن Controlly ابزار اتصال دسته بازی به مک

اپلیکیشن Controlly ابزار اتصال دسته بازی به مک

 با استفاده از اپلیکیشن Controlly که به تازگی در مک اپ استور ارائه شده، می‌توان امکان اتصال و استفاده از دسته بازی در مک را به شکلی متفاوت تجربه کرد.

اپلیکیشن Controlly در که از همین حالا امکان دریافت آن از طریق مک اپ استور وجود دارد، برای تبدیل دسته بازی به کنترل از راه دور با امکانات کامل برای مک طراحی شده است.

با نصب این اپلیکیشن و اتصال دسته بازی به مک می‌توان رابط کاربری سیستم عامل را بدون نیاز به در اختیار داشتن ماوس و کیبورد کنترل کرد. در این اپلیکیشن می‌توان کلیدهای مختلف را با عملکردهای متنوع مثل نمایش دسکتاپ، تنظیم روشنایی صفحه، کاهش حجم، کنترل پخش رسانه، دسترسی به لانچ‌پد، راه اندازی Mission Control و سایر موارد را می‌توان تنظیم کرد و برای دسترسی سریع از آن‌ها استفاده کرد.

در این اپلیکیشن برای استفاده از دسته به جای ماوس امکانات ویژه‌ای ارائه شده که از جمله کارهای آن می‌توان کنترل حرکت نشانگر ماوس، کلیک کردن، راست کلیک و اسکرول اشاره کرد. همچنین با کلیک یک دکمه کنترل کننده می‌توان هر عملکردی را در کامپیوترهای مک تنظیم کرد، این عمل به عنوان روش ورودی جایگزین مناسب است. گزینه دیگری برای ایجاد میانبر شخصی سازی بوده که احتمالاً با اجرای نرم افزار دسته ارائه خواهد شد.

قابل ذکر است که برای استفاده از این اپلیکیشن باید قابلیت Accessibility را فعال کرده که به اپلیکیشن‌ها اجازه کنترل رابط کاربری گرافیکی سیستم عامل را می‌دهد. این گزینه در System Preferences قرار دارد و پس از فعال کردن گزینه مربوطه، اپلیکیشن Controlly می‌تواند به سادگی روی دستگاه کار کند.

اکثر دسته‌های بی‌سیم بعد از متصل شدن با مک از طریق بلوتوث با اپلیکیشن Controlly کار می‌کنند. برای مثال دسته DualShock پلی استیشن 4 از همین حالا توسط کاربران آزمایش شده و بدون نقص کار می‌کند.

اپلیکیشن Controlly را می‌توان به صورت رایگان از مک اپ استور دانلود کرد و یک هفته به صورت آزمایشی استفاده کرد. البته این اپلیکیشن باقیمت 3.99 دلار پس از یک هفته استفاده آماده استفاده کردن است و برای خرید آن می‌توان از گیفت کارت اپل استفاده کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420