لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت الکتروکاردیوگرام اپل واچ به پارت نامبرهای استرالیا اضافه شد

قابلیت الکتروکاردیوگرام اپل واچ به پارت نامبرهای استرالیا اضافه شد

 مجله آنلاین EFTM اعلام کرده که قابلیت الکتروکاردیوگرام یا همان ECG اپل واچ در استرالیا تائید شده است.

اسناد سازمان پزشکی استرالیا که توسط مجله آنلاین EFTM مشاهده شده نشان می‌دهد که قابلیت الکتروکاردیوگرام اپل واچ تائید و به ثبت کالاهای درمانی استرالیا اضافه شده است.

گرچه این به معنای تائید پزشکی استفاده از این قابلیت در استرالیا نیست، اما به طور مشخص اثبات می‌کند که اپل در حال ارسال و ارائه دستگاه‌ها و نرم افزار خود برای دریافت تأییدیه از طرف مقامات نظارتی استرالیا است.

قابلیت هشدار نامنظم ضربان قلب در اپل واچ از طریق پردازش‌های بک گراند بررسی شده و در صورت مشاهده موارد خطر هشداری را به کاربران ارسال می‌کند، استفاده از این ویژگی می‌تواند به طور بالقوه امکان تشخیص زودهنگام فیبریلاسیون دهلیزی را فراهم کند.

در مناطقی که این قابلیت مورد تائید سازمان‌های پزشکی واقع شده، کاربران با دریافت یک هشدار می‌توانند برنامه ECG را راه اندازی کرده و با فشار دادن دیجیتال کروان و با ایجاد موج ECG، آزمایش کامل‌تری انجام دهند.

نکته حائز اهمیت این است که فیبریلاسیون دهلیزی وضعیتی از سلامتی است که اغلب به صورت زودهنگام تشخیص داده نمی‌شود، بنابراین اپلیکیشن ECG و هشدارهای ضربان قلب در اپل واچ برای تشخیص علائم اولیه این بیماری بسیار سودمند خواهد بود. همچنین خواندن ECG معمولاً به یک دستگاه کامل و ملاقات پزشک نیاز دارد در حالی که خواندن آن روی اپل واچ بسیار راحت است.

اپل معمولاً قبل از اینکه قابلیت الکتروکاردیوگرام را درکشورهای مختلف برای اپل واچ ارائه دهد، باید از نمایندگی سلامت و بهداشت دولت آن کشور تأییدیه کسب کند. اپل بعد از رونمایی از اپل واچ سری 4 در سال 2018، مجوز FDA را از ایالات متحده برای تبلیغ و عرضه ECG اپل واچ به دست آورد. اما با گذشت بیش از دو سال، این ویژگی در استرالیا قابل دسترسی نبود، با این حال به نظر می‌رسد که این قابلیت در حال آماده سازی و عرضه به کاربران استرالیایی است.

قابل ذکر است کاربرانی که اپل واچ با پارت نامبر استرالیا خریداری کرده‌اند پس از تأییدیه‌های یاد شده می‌توانند از قابلیت الکتروکاردیوگرام بهره‌مند شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420