لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Dan Riccio مسئولیت بخش توسعه هدست AR/VR را بر عهده گرفت

Dan Riccio مسئولیت بخش توسعه هدست AR/VR را بر عهده گرفت

 اپل ماه گذشته اعلام کرد که Dan Riccio مدیر مهندسی سخت‌افزار، در حال انتقال به پروژه‌ای جدید است و حالا بنابر ادعای مارک گورمن احتمالاً عهده‌دار پروژه هدست AR/VR شده است.

این تغییر در سمت Riccio مشابه روندی است که فیل شیلر مدیر بازاریابی سابق اپل در سال گذشته میلادی پیش گرفته بود. وجه تشابه آن‌ها ترک کردن نقش ارشد خود بوده و از طرفی هر یک درجایی با نظارت بیشتر مشغول شده‌اند. شیلر در حال حاضر بر اپ استور و روابط عمومی متمرکزشده و Riccio مسئولیت هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را بر عهده گرفته است. به کار گیری این استراتژی به حفظ مدیران اصلی و قدیمی در اپل کمک می‌کند.

اپل برای ساخت اولین هدست خود روی دستگاهی با تمرکز بر واقعیت مجازی پیشرفته و سطح بالا و ارائه برخی قابلیت‌های واقعیت افزوده با چالش‌هایی خاص مواجه شده است. با این حال اعضای این شرکت معتقدند که تمرکز بیشتر Riccio در این بخش تأثیرگذار خواهد بود.

در حالی که Riccio نظارت نهایی بر پروژه را به عهده‌دار ولی معاون ارشد اپل همراه با هزار مهندس مشغول به کار در این تیم است.

شایعات گسترده‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد اپل روی یک پوشیدنی هوشمند مبتنی بر AR و VR کار می‌کند که شامل یک هدست واقعیت ترکیبی و یک عینک هوشمند است.

وب‌سایت The Information هفته گذشته ادعا کرده که اولین هدست اپل با قیمت 3000 دلار عرضه خواهد شد و به بیش از 10 دوربین، دو نمایشگر Ultra-High Resolution با وضوح 8K، فناوری پیشرفته ردیابی چشمی، هدبندهای قابل تعویض و موارد بیشتر مجهز خواهد بود.

بنابر ادعای این گزارش اپل به کارکنان خود توصیه کرده تیمی که روی نمایشگرهای داخلی و فناوری دوربین کار می‌کند تحت نظارت و سرپرستی جان سروجی معاون ارشد سخت‌افزار قرار بگیرد. به دنبال شایعات در مورد ارائه نسل بعدی آیپد پرو و مدل‌های جدید مک با نمایشگرهای مینی LED، احتمالاً اپل به فروش اولین دستگاه با نمایشگرهای کاملاً سفارشی نزدیک خواهد شد.

با وجود اینکه Dan Riccio در حال حاضر در صفحه مدیران اجرایی با سمت معاون ارشد مهندسی سخت‌افزار اپل قرار دارد؛ ولی شرکت اعلام کرده که جان ترنوس جایگزین او خواهد شد. ترنوس در سال 2001 به تیم طراحی محصولات اپل ملحق شد و از سال 2013 معاون مهندسی سخت‌افزار اپل بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420