لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای تحویل کالاها از هواپیماهای شخصی استفاده می‌کند

اپل برای تحویل کالاها از هواپیماهای شخصی استفاده می‌کند

گزارش‌های اخیر منتشرشده نشان داده که شرکت اپل در طول همه گیری کرونا برای به حداقل رساندن تأخیر حمل سفارش‌های اینترنتی از کشتی‌های باری و هواپیماهای شخصی استفاده می‌کند.

وب سایت The Information مروری بر اقدامات غیرمعمول و پرهزینه اپل داشته که نشان می‌دهد این شرکت برای جلوگیری از تأخیر در حمل‌ونقل، استفاده از کشتی‌های باری، هواپیماهای شخصی و سایر موارد را به‌عنوان راهکار جایگزین در نظر گرفته است.

این وب‌سایت ادعا می‌کند که اپل در سه ماهه سوم سال گذشته برای اولین بار، حمل و نقل تعدادی ایرپاد را از راه دریا انجام داده است. اپل برای افزایش زمان تحویل دستگاه‌ها، اقدام به استفاده از کشتی برای انتقال آیفون‌های قدیمی و میان رده کرده و در عین حال از جت‌های شخصی برای انتقال انبوه سری تلفن‌های آیفون 12 نیز بهره برده است.

اواخر ماه نوامبر گزارشی مبنی بر واژگون کشتی باربری بزرگی که از چین به مقصد کالیفرنیا در حرکت بود شده منتشر شد که مشخص شده بود حدود 1800 کانتینر در اقیانوس غرق شده است. گزارش‌های بعدی تائید کردند که یکی از این کانتینرها حاوی هدفون‌های بیتس بوده است.

گزارش دیگری نشان می‌دهد که اپل پروانه استفاده بیش از 200 هواپیمای شخصی را برای حمل دستگاه‌ها در سال 2020 صادر کرده که رکوردی متفاوت برای این کمپانی به حساب میاید. بنابر این گزارش اپل برای حمل کالاها به خارج از آسیا از هواپیماهای شخصی گران قیمت استفاده می‌کند؛ زیرا شرکای تحویل گیرنده ظرفیت بار خود را در هواپیماهای مسافربری تمام کرده‌اند.

این گزارش ادعا می‌کند که اپل برای سرعت بخشیدن به ارسال و تحویل کالاها، طرحی برای استفاده از فروشگاه‌های خرده فروشی به‌عنوان مراکز کوچک خرید در سرتاسر آمریکا و کانادا ایجاد کرده است. در این طرح شرکای پیک اپل مثل FedEx و UPS محصولات را از فروشگاه خرده فروشی اپل جمع کرده و در نزدیکی فروشگاه به مشتریان تحویل می‌دهند.

بنابر همین گزارش تحویل اکثر محصولات اپل در سال جاری فقط چند روز بیشتر از حد متوسط آن در سال 2020 طول می‌کشید که حالا این روند با به کار گیری سیستم‌های حمل و نقل سریع‌تر شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420