لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر کانسپت از سری جدید بند اپل واچ منتشر شد

تصاویر کانسپت از سری جدید بند اپل واچ منتشر شد

تصاویر کانسپت جدید از بند بریدد سولولوپ اپل واچ بارنگ‌های متنوع منتشر شده است.

با معرفی و عرضه اپل واچ سری 6 در پاییز سال گذشته، اپل یک بند سولولوپ بافته شده و مواد لاستیکی سیلیکونی برای اپل واچ معرفی کرده است.

در این میان تصاویر کانسپت از بند اپل واچ جدید با طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت در وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

این کانسپت جدید توسط اکانت Basic Apple Guy در توئیتر منتشر شده است. برخی از کاربران در واکنش به این طرح‌ها، ظاهر احتمالی اپل واچ را مسخره کرده‌اند و ادعا کرده‌اند که اپل هرگز چنین محصولی را آماده انتشار نمی‌کند.

برخی فروشندگان آمازون از همین حالا بند سولولوپ بریدد را با رنگ‌های متنوع برای اپل واچ طراحی کردند، از طرفی چندین گزینه مختلف برای انتخاب در آمازون وجود دارد. با این حال اپل هنوز در فروشگاه‌های رسمی خود اقدامی برای طراحی بندهای یاد شده بارنگ‌های متنوع‌تر نکرده است.

بندهای سولولوپ طراحی جدیدی است که شرکت اپل آن‌ها را به عنوان جایگزینی برای بندهای اسپرت آماده عرضه کرده است و تا به امروز نیز با استقبال بسیاری از کاربران همراه شده است. برای خرید این بندها شرکت اپل دستورالعمل ویژه‌ای در زمینه انتخاب سایز آن‌ها در نظر گرفته است.

قابل ذکر است که اپل اخیراً با موج بزرگی از تقاضا برای خرید بندهای سولولوپ و بریدد سولولوپ برای اپل واچ مواجه بوده و به همین دلیل احتمالاً در ارائه طرح‌های جدید مشابه با کانسپت منتشر شده با سرعت کمتری عمل خواهد کرد.

اپل بندهای بریدد سولولوپ را با معرفی اپل واچ سری 6 و SE ارائه و در دسترس کاربران قرار داده است. بند بریدد سولولوپ بسیار راحت بوده و قابلیت کششی دارد. این بند در رنگ‌های متنوع و زیبا ارائه شده و از مواد پلی‌استر و سیلیکون قابل بازیافت ساخته شده که به آب و عرق مقاوم است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373