لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نصب مک او اس بیگ سور ممکن است باعث از دست رفتن اطلاعات شخصی شود

نصب مک او اس بیگ سور ممکن است باعث از دست رفتن اطلاعات شخصی شود

 گزارش‌های اولیه منتشر شده توسط برخی از کاربران حاکی از آن است که نصب مک بیگ سور روی کامپیوترهایی که فضای ذخیره سازی آزاد آن‌ها کم است، ممکن است باعث از دست رفتن اطلاعات شخصی شود.

وب سایت Mr. Macintosh به تازگی اعلام کرده که نسخه جدید سیستم عامل مک او اس با یک مشکل جدی همراه است که ممکن است روند کاربری و استفاده از دستگاه‌های مک را با اختلال شدید مواجه کند. بر اساس ادعای این وب سایت مک او اس ممکن است در صورت نصب روی کامپیوترهایی که فضای آزاد ذخیره سازی کمی دارند با مشکل جدی مواجه شود و در نهایت اطلاعات کاربران از روی دستگاه پاک شود.

این وب‌سایت تأکید دارد که اطلاعات یاد شده را توسط چندی از کاربران مختلف به‌صورت متوالی و طی روزهای گذشته دریافت کرده است. این موضوع نشان دهنده آن است که پس از آغاز فرآیند نصب روی کامپیوترهایی که فضای ذخیره سازی آن‌ها بیش از اندازه پر باشد، پارتیشن ذخیره سازی اصطلاحاً Corrupt یا فاسد می‌شود که در نهایت نشان دهنده از دست رفتن اطلاعات کاربران است.

اپل اعلام کرده که کاربران برای نصب سیستم عامل مک نیاز به ۳۵.۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی آزاد در دستگاه دارند. علاوه بر این کاربران حداقل ۱۳ گیگابایت برای فایل نصب کننده این سیستم عامل فضای آزاد به‌صورت جداگانه نیاز داشته دارند. این فضای 13 گیگابایتی جدای از فضای آزاد ۳۵.۵ گیگابایتی است. در این میان کاربرانی که از فضای کمتر ذخیره سازی استفاده می‌کنند، با چالش‌های ویژه اطلاعات عدم بوت شدن کامپیوترها، فاسد شدن پارتیشن ذخیره سازی و موارد دیگر مواجه می‌شوند. این در حالی است که در روند دانلود و نصب آپدیت مربوط به مک او اس بیگ سور پیام هشدار قابل توجهی برای از دست رفتن اطلاعات و احتمال پاک شدن تمامی پارتیشن‌های کامپیوتر وجود ندارد.

گفتنی است که شرکت اپل هنوز در مورد این موضوع ادعایی را مطرح نکرده است. با این حال به نظر می‌رسد که پشتیبانی شرکت اپل در آینده نزدیک اطلاعات قابل توجهی را در مورد پاک شدن اطلاعات شخصی کاربران را مطرح کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420