لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیری از این پس می‌تواند موسیقی‌ها را از طریق سرویس‌های مختلف پخش کند

سیری از این پس می‌تواند موسیقی‌ها را از طریق سرویس‌های مختلف پخش کند

 بررسی‌های اولیه انجام شده از آی او اس ۱۴.۵ و آیپد او اس 14.5 حاکی از آن است که دستیار صوتی سیری از این پس می‌تواند موسیقی‌ها را از طریق سرویس‌های مختلف آماده پخش کند.

در این نسخه جدید که برای تست کنندگان نسخه بتا و توسعه‌دهندگان آماده عرضه شده، امکان تنظیم سرویس‌های مختلف موسیقی به عنوان اپلیکیشن پیش‌فرض وجود دارد؛ در عین حال کاربر می‌تواند از طریق هر یک از سرویس‌های پشتیبانی شده، موسیقی مورد نظر خود را به سیری اعلام کرده و دستگاه آن را آماده پخش کند.

تا پیش از این کاربران فقط محدود به استفاده از سرویس اپل موزیک برای پخش محتوا با استفاده از دستورهای صوتی بودند. اپل موزیک به‌صورت اشتراکی خدمات پخش موسیقی را به کاربران را می‌دهد و در عین حال سرویس‌های دیگری برای رقابت آن دراپ استور نیز وجود دارند. کاربرانی که می‌خواستند دستور پخش یک موسیقی را به دستیار هوشمند صوتی سیری بدهند، باید ابتدا اشتراک اپل موزیک خود را افعال می‌کرده و پس از آن موسیقی را از طریق دستورهای سیری پخش می‌کردند.

بسیاری از وب سایت‌ها و کاربرانی که این نسخه بتای جدید از سیستم عامل آی او اس را روی تلفن‌های هوشمند خود نصب کرده‌اند به تازگی خبر از وجود امکان استفاده از دستورهای صوتی برای پخش موسیقی‌های مختلف در سرویس‌های گوناگون داده‌اند.

در حقیقت این موضوع مشخص می‌کند که شرکت اپل محدودیت‌های مربوط به استفاده از برخی سرویس‌های اشتراکی را از زمان عرضه آی او اس 14 متوقف کرده است. در این میان آی او اس 14.5 به عنوان بزرگ‌ترین به‌روزرسانی این نسخه پس از عرضه نسخه اصلی به‌حساب می‌آید که در حال حاضر در مرحله تست قرار دارد.

این نسخه قرار است در آینده نزدیک آماده عرضه به‌تمامی کاربران شود. با این حال کاربرانی که تمایل به استفاده از قابلیت‌های این نسخه به‌صورت زود هنگام دارند می‌توانند با عضویت در برنامه تست کنندگان بتای شرکت اپل اقدام به نصب این نسخه کنند. گفتنی است که نسخه‌های بتای این سیستم عامل ممکن است با مشکلات کاربری شناخته شده همراه باشد که روند کاربری و استفاده از دستگاه‌های هوشمند را با اختلال همراه می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420