لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با معنای علامت‌های درج شده روی هوم پاد مینی آشنا شوید

با معنای علامت‌های درج شده روی هوم پاد مینی آشنا شوید

هوم پاد مینی که در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی آماده معرفی و عرضه از طرف اپل شد، همانند نسل اول و گران قیمت خود دارای یک نمایشگر در بخش بالایی خود است که از آن طریق می‌تواند علامت‌های مختلفی را به کاربران نشان دهد. 

علامت‌های ویژه هوم پاد مینی


اپل در طراحی هوم پاد مینی اندازه نمایشگر بالایی را تا حدودی افزایش داده است، در عین حال هوم پاد مینی دارای پنج علامت مختلف هست که از آن طریق اطلاعات ویژه به شما از روند کار با رابط کاربری دستگاه نشان داده می‌شود. در ادامه این مطلب، معنای هر یک از این پنج علامت را توضیح خواهیم داد. 

۱. چراغ سفید چرخنده: این علامت به معنای آن است که هوم پاد مینی در حال روشن شدن یا نصب آپدیت جدید است. اگر هوم پاد را به تازگی روشن کرده‌اید یا فرایند نصب نسخه جدید نرم افزارها را آغاز کرده باشید این علامت به شما نشان داده خواهد شد. 

۲. چراغ سفید چشمک زن: این علامت به معنای آن است که هوم پاد مینی در حال پخش یک محتوای صوتی از طریق سرویس‌ها و منابع مختلف است. به عنوان مثال اگر شما یک موسیقی را از طریق سرویس اپل موزیک در هوم پاد مینی پخش کنید، این علامت به شما نشان داده خواهد شد. 

۳. چراغ چند رنگی چرخنده: این علامت به معنای فعال سازی سیری است. اگر با دستور Hey Siri اقدام به فراخوانی سیری کنید، نمایش این علامت به نشانه آن است که سیری آماده دریافت دستورهای صوتی شما برای اجرا کردن است. 

۴. چراغ سبز چشمک زن: این علامت به معنای آن است که شما در حال دریافت یا برقراری یک تماس صوتی از طریق هوم پاد مینی هستید. اگر صدای یک تماس صوتی را به هوم پاد انتقال داده باشید، در زمان برقراری تماس این علامت به شما نشان داده خواهد شد.

۵. چراغ نارنجی چشمک زن: این علامت زمانی نشان داده می‌شود که هوم پاد در حال نصب یک آپدیت از طریق ارتباط با کامپیوتر مک باشد. اگر هوم پاد را به کامپیوتر مک و به منظور نصب آپدیت متصل کرده باشید این علامت به شما نشان داده خواهد شد. علاوه بر این اگر هوم پاد را به آداپتور غیر معتبر متصل کنید این علامت به شما نشان داده خواهد شد. آداپتور هوم پاد باید 9 ولت با جریان ۲.۲۲ آمپر باشد و در غیر این صورت هوم پاد با نشان دادن این علامت به شما هشدار می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373