لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید آیفون 12 مینی احتمالاً تا بهار متوقف خواهد شد

تولید آیفون 12 مینی احتمالاً تا بهار متوقف خواهد شد

 تولید کوچک‌ترین گوشی هوشمند 2020 اپل که با عنوان آیفون 12 مینی شناخته می‌شود احتمالاً به دلیل تقاضای کم از طرف کاربران، در بهار سال 2021 متوقف می‌شود.

سال گذشته اپل مدل‌های جدید آیفون را شامل آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس را تولید و عرضه کرد. حال اطلاعات آماری منتشر شده نشان داده تقاضا و فروش مدل‌های آیفون 12 خیلی خوب بوده؛ ولی ماجرا برای آیفون 12 مینی این طور نبوده است.

آیفون 12 مینی با سایز صفحه نمایش 5.4 اینچ به عنوان ارزان‌ قیمت‌ترین آیفون سال 2020 روانه بازار شده است. بنابر گزارش‌های منتشر شده آیفون 12 مینی فقط با 6 درصد از فروش کل آیفون‌های سال گذشته مواجه بوده که و کم‌فروش‌ترین مدل آیفون در سال گذشته بوده است.

بر اساس پیش بینی شرکت خدمات مالی آمریکایی جی پی مورگان، تولید آیفون 12 وآیفون 12 مینیبه ترتیب 9 و 11 میلیون واحد نسبت به مدل‌های دیگر کمتر بوده است. ویلیام یانگ تحلیلگر این شرکت گفته تقاضای بازار برای آیفون 12 مینی بسیار ضعیف و فروش جهانی آن خیلی کم شده است.

عمر کم باتری، قیمت نسبتاً زیاد و قابلیت‌های کمتر دوربین باعث شده تا تمایل برای خرید آیفون 12 مینی در بازار جهانی نسبت به تلفن‌های هوشمند دیگر اپل کمتر باشد.

تحلیلگران به نقل از منابع زنجیره تأمین گفته‌اند که اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در سه ماهه دوم سال 2021 تولید این تلفن هوشمند را متوقف ‌کند. آن‌ها همچنین می‌گویند که فروش آیفون 12 پرو مکس تا 11 میلیون واحد افزایش می‌یابد.

به نظر می‌رسد روند رو به ضعف فروش آیفون 12 مینی آن را به کم عمرترین مدل آیفون در طول تاریخ تبدیل کرده است. بنابر پیش بینی‌های منتشر شده اپل قصد دارد امسال مدل آیفون کوچک دیگری با طیف قیمت و قابلیت‌های جدیدی را آماده عرضه کند که البته باید مواردی مثل عمر باتری را در آن اصلاح کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373