لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل گلس می‌تواند چشمک زدن، خندیدن و حالت ابرو را تشخیص دهد

اپل گلس می‌تواند چشمک زدن، خندیدن و حالت ابرو را تشخیص دهد

 شرکت اپل به تازگی موفق به ثبت ۴ پتنت ویژه برای ساخت اپل گلس شده است. اپل در این پتنت‌ها ایده‌های مربوط به تشخیص حالات چهره کاربر از طریق سنسورهای ویژه را مطرح کرده است.

در این پتنت‌ها شرکت اپل شیوه‌ای جدید را برای جمع آوری داده‌ها از طریق تعدادی سنسور متصل به صورت توضیح داده است. از طریق این سنسورها می‌توان اطلاعاتی نظیر جویدن، چشمک زدن، خندیدن، بالا انداختن ابرو و باز کردن فک را تشخیص داد و از آن طریق امکانات ویژه را در یک هدست هوشمند قرار داد.

اپل توضیح داده که می‌تواند از طریق این سنسورها و دریافت اطلاعات مربوط به آن‌ها رابط کاربری مشخصی را توسعه دهد که برای هدست‌های مبتنی بر واقعیت افزوده و کنترل موارد مختلف بهره ببرد. شرکت اپل برای دست یافتن به این اطلاعات مهم و تشخیص چهره و حالات کاربران لیستی از سنسورهای مورد نیاز برای قرار دادن در هدست هوشمند خود را منتشر کرده است.

در این پتنت نام تک تک سنسورهای مورد نیاز مشخص شده است. اپل همچنین اطلاعاتی مربوط به شیوه قرار گیری این سنسورها روی دسته یک عینک هوشمند را ارائه داده که نشان می‌دهد که این سنسورها قرار است روی دسته و در بخش خارجی فریم قرار بگیرند. اپل همچنین توضیحاتی در مورد نحوه قرارگیری این سنسورها روی صورت افراد مختلف ارائه داده که بر اساس آن عینک هوشمند می‌تواند حالت صورت افراد را تشخیص دهد و بر اساس آن نحوه حرکات چهره را به شکل ویژه دریافت کنند. 

در بخش پایانی این پتنت شرکت اپل توضیح داده که می‌تواند از طریق تمامی این سنسورها اطلاعاتی مشخص از وضعیت سلامتی کاربر را دریافت کند که شامل اطلاعاتی نظیر ضربان قلب و میزان سطح اکسیژن خون، نوار قلب الکتروکاردیوگرام و میزان رطوبت پوست نیز می‌شود. یکی از جالب‌ترین مواردی که شرکت اپل در توضیحات این پتنت ارائه داده، مربوط به سنسورهای تشخیص دمای بدن و تشخیص درجه تب کاربر می‌شود که از این طریق می‌تواند به صورت سریع وضعیت سلامتی فرد را تشخیص دهد. 

علاوه بر این، قابلیت تشخیص رطوبت پوست می‌تواند به شکلی ویژه و منحصر به فرد امکانات معروف حفظ سلامت پوست و زیبایی را در کنار تشخیص وضعیت روی یک کاربر نظیر افزایش استرس یا تعریق بیش از اندازه را تشخیص دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420