لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جی تی ای آنلاین با ریمستر نسخه‌های قبلی عرضه می‌شود

جی تی ای آنلاین با ریمستر نسخه‌های قبلی عرضه می‌شود

اخیراً شایعاتی در مورد تلاش شرکت راک استار برای عرضه نسخه ریمستر سه گانه بازی‌های جی تی ای منتشر شده که در صورت صحت داشتن، ممکن نقشه‌ها، شخصیت‌ها و اتومبیل‌های این بازی‌ها، به بخش آنلاین اضافه شود.

بر اساس این گزارش‌ها راک استار در تلاش است تا سه بازی جی تی ای ۳، GTA Vice City و GTA San Andreas را در قالب یک سه گانه ریمستر شده آماده عرضه به کاربران کند. این شایعات حاکی از آن است که سه گانه یاد شده پیش از آماده سازی و عرضه جی تی ای ۶ در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

حدس و گمان‌های اولیه همچنین حاکی از آن است که برخی از موارد این سه بازی نظیر اتومبیل‌ها سلاح‌ها و نقشه‌ها قرار است آماده عرضه در جی تی ای آنلاین و جی تی ای 5 شوند و کاربران به زودی می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

یکی از ادمین‌های تالار گفتمان جی تی ای اخیراً تصویری را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده که در آن می‌توان شماره سال انتشار هر سه بازی یاد شده را دید. این تصویر شامل سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ می‌شوند و پس از آن عبارت B46 دیده می‌شود که برخی از افراد آن را به عنوان شایعه‌ای در مورد عرضه نسخه ریمستر بازی‌های یاد شده پیش از آماده‌سازی جی تی اس ۶ تلقی کرده‌اند. 

در صورت حقیقت داشتن این موضوع شرکت راک استار در حال حاضر وارد فاز توسعه رسمی جی تی ای 6 نشده و به جای آن در تلاش است تا با نسخه ریمستر این سه بازی را آماده عرضه به کاربران کند.

برخی گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که راک استار در تلاش برای توسعه جی تی ای آنلاین به عنوان یک بازی جداگانه بوده و در آینده‌ای نزدیک آن را همراه با نقشه‌های تمام قسمت‌های پیشین و البته قسمت‌های کنونی و جدید این فرانشیز، آماده عرضه به کاربران خواهد کرد. در عین حال جی تی ای ۶ نیز به عنوان یک بازی مستقل که امکان اجرا به صورت آنلاین و آفلاین را دارد به صورت جداگانه فروخته خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373