لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ابزارهای سلامتی رسمی برای اپل واچ تولید خواهد شد

ابزارهای سلامتی رسمی برای اپل واچ تولید خواهد شد

شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در آینده نزدیک ابزارهای سخت افزاری جدیدی را برای حفظ سلامتی و برای کاربرد بهتر در اپل واچ آمده تولید کند.

شرکت اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی اقدام به معرفی از سرویس اپل فیتنس پلاس کرد و در عین حال نشان داد که تصمیم جدی برای بهبود روند ردیابی سلامتی کاربران از طریق ساعت‌های هوشمند دارد. همین موضوع باعث شد تا حدس و گمان‌های زیادی در مورد تلاش شرکت اپل برای تولید محصولات سلامتی جدید مبتنی بر اپل واچ منتشر شود.

در این میان آگهی‌های استخدام منتشر شده در وب سایت MyHealthyApple حاکی از آن است که شرکت اپل در تلاش است تا افراد متخصص درزمینهٔ مدیریت پروژه و ساخت محصولات سلامتی را به کار گیرد تا از آن طریق بتوانند محصولات سخت افزاری جدیدی را با برند اپل و برای حفظ سلامتی تولید کند.

محصولات سلامتی اپل قرار است تحت نظارت تعداد زیادی از دکترها و مهندسین ویژه در حوزه فناوری آماده طراحی و توسعه باشند که امکان استفاده از طریق ساعت‌های هوشمند اپل واچ و دستگاه‌های مبتنی بر اکوسیستم آی او اس را به کاربران می‌دهند. انتشار این آگهی استخدام نشان از آن دارد که شرکت اپل در تلاش است تا محصولات سخت افزاری جدیدی را آماده عرضه به بازار کند که مبتنی بر اکوسیستم اختصاصی اپل با عنوان Health Kit هستند.

تا پیش از این اطلاعاتی در مورد تلاش اپل برای تصاحب برخی از کمپانی‌های فعال درزمینهٔ توسعه ابزارهای مربوط به حفظ سلامتی خواب و ردیابی روند خواب کاربران منتشر شده بود؛ با این حال اپل تا به امروز هیچ محصول سخت افزاری مشخصی را با برند خودش آماده عرضه به بازار نکرده است.

پیش‌بینی می‌شود که در آینده نزدیک و مشخصاً در سال ۲۰۲۱ میلادی شاهد معرفی و عرضه محصولاتی با برند شرکت اپل برای حفظ سلامتی کاربران باشیم.

در صورت صحت داشتن این موضوع می‌توان پیش‌بینی کرد که اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال ۲۰۲۱ میلادی یا کنفرانس سپتامبر 2021 میلادی در کنار معرفی از سیستم‌عامل‌های خود یا معرفی از تلفن‌های هوشمند جدید آیفون از محصولات جدید سلامتی مبتنی بر اکوسیستم Health Kit نیز رونمایی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373