لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن جدید گوگل درایو برای کامپیوترهای مک یکپارچه‌‌سازی می‌شوند

اپلیکیشن جدید گوگل درایو برای کامپیوترهای مک یکپارچه‌‌سازی می‌شوند

شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده که تصمیم دارد تا اپلیکیشن‌های گوگل درایو در کامپیوترهای دسکتاپ نظیر کامپیوترهای مک و ویندوز را یکپارچه سازی کند.

بر اساس ادعای شرکت گوگل مشخص شده که دو اپلیکیشن Backup & Sync و File Stream که به ترتیب برای مصارف شخصی و برای کسب و کارها عرضه شده بودند، قرار است از اواسط سال ۲۰۲۱ میلادی به‌صورت یک اپلیکیشن یکپارچه آماده عرضه به کاربران شوند.

در حال حاضر دو اپلیکیشن متفاوت برای گوگل درایو وجود دارد که یکی از آن‌ها برای کسب و کارها و کاربران حرفه‌ای و اپلیکیشن دیگر برای استفاده‌های روزمره است. این دو اپلیکیشن جدید در آپدیت‌های بعدی که در اواسط سال ۲۰۲۱ آماده عرضه می‌شوند، قرار است به یک اپلیکیشن تبدیل شود.

هر دوی این اپلیکیشن‌ها امکانات مشترکی را به کاربران خود ارائه می‌دهند و گوگل اعلام کرده که دلیلش برای انجام این کار، بهینه سازی و ارائه یک سرویس یکپارچه برای کاربران است.

گفتنی است گوگل درایو سرویس ذخیره سازی ابری شرکت گوگل است که امکان ذخیره سازی و مدیریت فایل‌ها در کنار ارسال آن‌ها را به کاربران شخصی و کسب و کارهای حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این سرویس قرار است با اعمال تغییرات ویژه در کنار تغییراتی که در سرویس رایگان Google Photos بهینه‌سازی شود.

گفتی است که شرکت گوگل از ماه ژوئن ۲۰۲۱ میلادی فرآیند عرضه رایگان فضای ذخیره سازی ابری برای عکس‌های Google Photos را متوقف و این سرویس را به‌صورت پولی ارائه می‌دهد. با توجه به این موضوع کاربران دیگر امکان ذخیره سازی رایگان عکس‌ها را ندارند که این موضوع به‌صورت مشخص نشان دهنده تغییر فرایند کسب و کار شرکت گوگل در ارائه سرویس ذخیره سازی گوگل درایو محسوب است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373