لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویجت شازم برای آیفون در آخرین به‌روزرسانی ارائه شد

ویجت شازم برای آیفون در آخرین به‌روزرسانی ارائه شد

 شرکت اپل اخیر طی به روز رسانی اخیر سیستم عامل آی او اس ویجت شازم را برای آیفون و سایر دستگاه‌های اپل ارائه کرده است. کاربران دستگاه‌های اندرویدی نیز با آپدیت شازم می‌توانند به ویجت‌ها دسترسی داشته باشند.

نسخه 14.4 ویجت شازم، برنامه شناسایی موسیقی در آخرین به‌روزرسانی برای آیفون توسط شرکت اپل ارائه شده که کاربران می‌توانند با یک نگاه اجمالی تاریخچه آهنگ‌های اخیر خود را در آن مشاهده کنند و دیگر نیازی به گرفتن اسکرین شات پس از شناسایی موسیقی‌ها ندارند.

ویجت شازم در سه سایز برای آیفون قابل دسترسی است که کوچک‌ترین آن با ابعاد مربعی است. در این ویجت آخرین آهنگ پیدا شده با شازماز طریق صفحه هوم قابل دیدن است. ویجت مستطیل شکل بزرگ‌تر سه آهنگ آخر را نمایش می‌دهد که البته آخرین آن‌ها بالای صفحه و به طور برجسته مشخص است. بزرگ‌ترین ویجت مربع شکل است که چهار آهنگ اخیر را نمایش می‌دهد که با عنوان برتر و بالاتر از سه آهنگ قبلی قرار می‌گیرد.

ویجت همچنین یک دکمه شازم در گوشه سمت راست بالا دارند که با ضربه زدن روی آن به طور خودکار شروع به گوش دادن به موسیقی پخش شده در محیط می‌کند.

قابل ذکر است که اپل شازم را در سال 2018 خریداری کرده و به‌تدریج آن را با اپلیکیشن اپل موزیک هماهنگ کرده است. اخیراً بیش از 200 میلیون کاربر فعال به طور ماهانه در سرتاسر جهان از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

برنامه شازم را می‌توان به صورت رایگان از طریق اپ استور دانلود کرد و در Control Center آیفون و آیپد نیز تنظیم کرد. این اپلیکیشن همچنین از طریق سیری یا در کامپیوتر مک و در سیستم عامل اندروید قابل نیز قابل دسترسی است و می‌تواند به شکلی بهینه و کاربردی امکان دسترسی به موسیقی‌های مختلف در حال پخش در محیط را ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373