لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار به کاربران: آپدیت جدید گوگل کروم را حتماً نصب کنید

هشدار به کاربران: آپدیت جدید گوگل کروم را حتماً نصب کنید

 شرکت گوگل به تازگی یک آپدیت جدید را برای مرورگر کروم نسخه ۸۸ آماده عرضه کرده است. این نسخه یکی از آسیب‌پذیری‌های روز صفر را برطرف می‌کند.

گوگل به‌عنوان توسعه دهنده اصلی مرورگر کروم از کاربران درخواست کرده تا هر چه سریع‌تر این به‌روزرسانی را دریافت و بر روی دستگاه‌های خود نصب کنند. گفتنی است که این به‌روزرسانی در صورت تنظیم روی حالت پیش‌فرض، به صورت خودکار نصب خواهد شد.

این به‌روزرسانی مشخصاً باعث برطرف سازی آسیب پذیری روز صفر اخیری که با عنوان CVE-2021-21148 شناخته شده خواه شد. این آسیب پذیری تا پیش از این با ایجاد دردسرهای بسیار زیادی برای کاربران همراه شده بود و بسیاری از دستگاه‌های توسعه داده شده با ابزارهای جدید و نرم افزارها و سیستم عامل‌های تازه را با مشکل مواجه می‌کرد.

گزارش‌های منتشر شده از موسسه‌های امنیتی نشان داده که این آسیب پذیری توسط هکرهای کره شمالی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا به دستگاه‌های مختلف نفوذ کرده و اطلاعات آن‌ها را ردیابی کنند. این آسیب پذیری روز صفر تا پیش از این باعث شده بود بسیاری از دستگاه‌های فعال در اینترنت با مشکلات بسیار زیادی مواجه شوند.

نکته مهم در مورد این آسیب پذیری این است که محدود به یک پلتفرم خاص نیست و بسیاری از پلتفرم‌ها را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. تا پیش از این شرکت اپل امکان اجرای دستورهای متنی با دسترسی ریشه و با پیشوند Sudo را به خاطر وجود این آسیب پذیری حذف کرده بود.

علاوه بر این شرکت مایکروسافت در بیانیه‌ای جدید اعلام کرده که کاربران ویندوز به زودی آپدیت‌های امنیتی ویژه برای برطرف سازی این آسیب پذیری را دریافت خواهند کرد.

شرکت گوگل نیز به‌عنوان توسعه دهنده اصلی مرورگر کروم در کامپیوترهای مختلف اعلام کرده که آپدیت جدید نسخه ۸۸ مرورگر کروم را برای رفع این آسیب پذیری روز صفر منتشر کرده تا کاربران بتوانند به صورت بهینه، برای بار دیگر از کامپیوترهای مک و ویندوز استفاده کنند و امکان وبگردی ایمن و آسان را داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420