لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبدیل Game Boy به ریموت اپل تی وی توسط یک یوتیوبر ایتالیایی

تبدیل Game Boy به ریموت اپل تی وی توسط یک یوتیوبر ایتالیایی

یک یوتیوبر ایتالیایی به تازگی اقدام به استفاده از کنسول Game Boy و تبدیل آن به ریموت اپل تی وی کرده که با سر و صدای زیادی میان کاربران همراه شده است.

این یوتیوبر کنسول Game Boy را شخصی سازی کرده و آن را تبدیل به ریموت اپل تی وی کرده است. وی با اعمال برخی از تغییرات، امکان اجرای بازی‌ها و کنترل محتوای تصویری را نیز فراهم کرده است. او در توضیحات خود اعلام کرده که این کنسول Game Boy شخصی سازی شده پتانسیل این را داشته تا به کنسول بازی شرکت اپل در دهه ۹۰ میلادی تبدیل شود، اما نکته مهم این است که شرکت اپل هرگز در دهه ۹۰ و حتی امروزه نیز تمایلی به ساخت کنسول‌های بازی نشان نداده است.

Otto Climan توانسته با استفاده از ابزار Retro Modding تغییرات مورد نظر خود را در کنسول Game Boy اعمال کند و از آن طریق به یک ابزار ویژه برای کنترل بازی‌های مختلف اپل تی وی را خلق کند؛ جالب اینجاست که او از نسخه رنگی کنسول Game Boy استفاده کرده که مشخصاً دارای یک صفحه نمایش رنگی بوده و می‌تواند محتوای تصویری را با کیفیت بهتر نسبت به نسخه‌های عادی اجرا کند.

او پس از اعمال تغییرات مورد نظر خود در کنسول Game Boy توانسته آن را با استفاده از سنسورهای مادون قرمز به اپل تی وی متصل کند و از آن طریق بازی‌های مختلف را با تجربه ویژه و کاملاً متفاوت با آنچه خود شرکت اپل به‌عنوان سازنده اپل تی وی به کاربران ارائه داده اجرا کند.

گفتنی است که او برخی از بازی‌ها را به دلیل عدم پشتیبانی از سیستم‌های ارتباطی در کنسول Game Boy و عدم امکان اتصال آن به شکل عادی به اپل تی وی، نتوانسته اجرا کند، اما در عین حال تجربه مناسب برای اجرای برخی از بازی‌ها را با استفاده از Game Boy داشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت