لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فرایند عقد قرارداد با کیا موتورز و هیوندایی بر سر تولید ماشین خودران را متوقف کرد

اپل فرایند عقد قرارداد با کیا موتورز و هیوندایی بر سر تولید ماشین خودران را متوقف کرد

 هفته گذشته گزارش‌های زیادی در مورد عقد قرارداد میان شرکت اپل و هیوندای منتشر شد و حالا خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده کرد اپل فرآیند عقد قرارداد با این کمپانی‌های کره‌ای را برای تولید ماشین خودران متوقف کرده است.

بلومبرگ اعلام کرده که شرکت اپل در حال رایزنی با دیگر شرکت‌های خودروسازی در آمریکا و ژاپن است و در تلاش برای انتخاب جایگزینی مناسب‌تر نسبت به هیوندایی و کیا موتورز است. البته این گزارش به طور کامل از عدم تمایل شرکت اپل برای عقد قرارداد با هیوندایی و کیاموتورز بر سر تولید ماشین خودران حرفی به میان نیاورده است. با توجه به این موضوع ممکن است این کمپانی برای بار دیگر قراردادهای مربوطه را با کیاموتورز به امضا برساند.

بر اساس گزارش دیگر که خبرگزاری ژاپنی Nikkei منتشر کرده، شرکت اپل در تلاش است تا به جای همکاری با کارخانه‌های خودروسازی کره‌ای با برخی از تولید کنندگان اتومبیل در کشور ژاپن رایزنی کند. گزارش این وب‌سایت حاکی از آن است که شرکت اپل با شش کمپانی خودروسازی در ژاپن رایزنی کرده و آن‌ها را به‌عنوان جایگزین‌های مناسب برای کیاموتورز و هیوندای در نظر گرفته است.

توقف عقد قرارداد میان اپل و هیوندایی باعث شده تا این کمپانی کره‌ای بیانیه‌ای را نیز صادر کند و طی آن به مسائلی نظیر نگرانی‌های خود در مورد عدم قرارداد با اپل و درک چالش‌هایی اپل برای ساخت اتومبیل‌های کره‌ای و عرضه آن‌ها در بازار جهانی داشته بپردازد. این کمپانی اعلام کرده که شرایط شرکت اپل را برای ساخت اتومبیل و همکاری با شرکت‌های خودروسازی خارجی درک می‌کنند؛ با این حال هیوندای نگران عدم توافق میان شرکت اپل بر سر تولید اتومبیل‌های خودران است.

اپل به دلیل محدودیت‌های مربوط به همکاری با شرکت‌های خارجی، مجبور است تا در صورت همکاری با هیوندای، تولید انبوه نسخه‌های ویژه از اتومبیل‌های خودران خود را به کارخانه کیا موتورز واقع در ایالت جورجیا واگذار کند. همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل به دنبال جایگزین‌های مشخصی برای تولید انبوه ماشین‌های هوشمند خود باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420