لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل بر سر حریم خصوصی با اپل رقابت می‌کند

گوگل بر سر حریم خصوصی با اپل رقابت می‌کند

 اطلاعات منتشر شده از فعالیت شرکت گوگل نشان داده که این کمپانی در تلاش است ابزارهای شفاف سازی حریم خصوصی را شبیه به هم آنچه در آی او اس و آیپد او اس ۱۴.۵ ارائه شده را به کاربران آیفون‌ها و تلفن‌های هوشمند اندرویدی ارائه دهد.

گوگل در تلاش است تا اطلاعاتی ویژه از ابزارهای مربوط به ردیابی اطلاعات کاربران و دستگاه‌های در حال استفاده را ارائه دهد که امکان مسدود سازی جمع آوری اطلاعات توسط اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌های مختلف را ارائه می‌دهد. کاربران در آینده نزدیک می‌توانند با رد دسترسی وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها در تلفن‌های هوشمند اندرویدی و از طریق ابزار انحصاری که گوگل برای کاربران آیفون و اندروید ارائه می‌دهد اقدام به حفظ حریم خصوصی خود به شکل بهینه‌تر کنند.

گزارش اخیر منتشر شده توسط مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ حاکی از آن است که گوگل در فاز ابتدایی برای تحقیق و توسعه یک ابزار اندرویدی است. این ابزار امکان ردیابی اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌های مختلف را مدیریت می‌کند.

بلومبرگ اعلام کرده که این ابزار قرار است برای مرورگرهای کروم در تمامی پلتفرم‌ها نیز ارائه شود که تا پایان سال 2021 امکان حفظ بهینه‌تر حریم خصوصی را به کاربران ارائه می‌دهد.

شرکت گوگل، اطلاعات مربوط به این ابزار حفظ حریم خصوصی را به صورت عمومی نیز منتشر کرده است. گوگل از طریق یکی از سخنگویان خود اطلاعاتی در مورد آن ارائه داده که نکته مهم این است که شرکت گوگل با ارائه این قابلیت در تلاش است تا با برچسب‌های حریم خصوصی ارائه شده در اپ استور رقابت کند.

برچسب‌های حریم خصوصی توسط شرکت اپل از اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی آماده ارائه به کاربران شد و تا به امروز توانسته اطلاعات مفیدی از فعالیت اپلیکیشن‌ها و ردیابی اطلاعات کاربران را ارائه دهد و در زمینه حفظ حریم خصوصی عملکرد بهینه‌تری داشته باشد. شرکت گوگل در تلاش است تا با ارائه قابلیت‌های مشابه و البته بیشتر با امکانات حفظ حریم خصوصی اپل رقابت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373