لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست واقعیت افزوده اپل بیش از ۱۲ سنسور برای ردیابی چشم دارد

هدست واقعیت افزوده اپل بیش از ۱۲ سنسور برای ردیابی چشم دارد

 در گزارش جدید وب سایت The Information ادعا شده که هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی شرکت اپل مجهز به بیش از ۱۲ سنسور مختلف برای ردیابی فعالیت‌های چشم خواهد بود و از آن طریق این محصول می‌تواند موقعیت چشم‌ها را مشخص کرده و رابط کاربری خاصی را به کاربران خود ارائه دهد.

گزارش‌های منتشر شده وب سایت the information حاکی از آن است که شرکت اپل در تلاش برای تعبیه یک سیستم هوشمند ردیابی چشم در هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خود است. این گزارش همچنین تأکید می‌کند که شرکت اپل در تلاش است تا دو مانیتور با کیفیت 8K را در جایگاه چشم تعبیه کند و اپل آن‌ها را برای نمایش محتوای مبتنی بر واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی در هدست هوشمند خود قرار دهد.

The Information ادعا کرده که به اسناد داخلی شرکت اپل و تصاویری خاص که تیم مهندسین کمپانی طراحی کرده‌اند، دسترسی پیدا کرده که نشان دهنده حضور یک سیستم ردیابی چشم و رابط کاربری خاص برای ردیابی حرکات کاربر از طریق مردمک چشم است. شرکت اپل همچنین نمونه‌های اولیه مربوط به این هدست را نیز طراحی و ساخته است که در حال حاضر در فاز تست و بررسی اولیه توسط تیم مهندسی قرار دارد.

این گزارش همچنین نشان داده که اپل در تلاش است تا رابط کاربری و کیفیت محتوای در حال انتشار توسط این هدست را به بهترین نحو ممکن طراحی و توسعه دهد. در این گزارش اطلاعاتی در مورد فناوری جدیدی مشابه با آنچه تا پیش از این در ایرپاد پرو دیده شده نیز منتشر شده که قرار است تجربه‌ی صوتی ویژه‌ای را برای گوش کردن به محتوای مختلف ارائه دهد.

تصویر فاش شده از اسناد داخلی تیم مهندسی هدست واقعیت افزوده اپل

 اپل همچنین در تلاش است تا یک فناوری جدید را برای مصرف انرژی توسط این هدست هوشمند طراحی کند که باعث می‌شود محصول یاد شده بتواند برای مدت زمان طولانی‌تری انرژی کافی را از طریق باتری برای کارکرد روزمره دریافت کند.

در بخش پایانی این گزارش مشخص شده که مهم‌ترین چالش اپل برای طراحی هدست هوشمند، به ظاهر آن مربوط است. اپل در تلاش است تا این هست را با تمام قطعات مورد نظر و در سبک‌ترین حالت ممکن و البته ظاهری قابل قبول برای مصرف روزمره کاربران بسازد و به همین دلیل اپل با چالشی ویژه برای تولید آن مواجه است.

اسناد داخلی اپل از این هست هوشمند نشان دهنده آن است که این کمپانی در فاز ابتدایی در تلاش است تا تنها ۲۵۰ هزار واحد از این هدست را با قیمت ۳۰۰۰ دلار آماده عرضه به بازار کند. با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که شرکت اپل در فاز ابتدایی امیدی به فروش قابل توجه این هست هوشمند ندارد و در تلاش است تا حدودی در زمینه عرضه این محصول محافظه کار باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420