لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوربین آیفون ۱۳ قدرت بیشتری برای ثبت تصاویر در محیط‌های کم‌نور دارد

دوربین آیفون ۱۳ قدرت بیشتری برای ثبت تصاویر در محیط‌های کم‌نور دارد

تاکنون شایعات بسیار زیادی در مورد خصوصیات و تغییراتی که شرکت اپل تصمیم به اعمال در آیفون ۱۳ برای امسال یا سال آینده داشته منتشر شده و حالا مشخص شده که دوربین آیفون ۱۳ قرار است بازدهی بهتری در محیط‌های کم‌نور داشته باشد.

بر اساس گزارش جدید مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات شرکت اپل، این کمپانی در تلاش است تا لنز اولترا واید تعبیه شده در آیفون ۱۳ را به شکلی متفاوت تغییر دهد که از آن طریق عملکرد کلی دوربین در محیط‌های دارای نور کم بهتر خواهد شد.

مینگ چی کو اعلام کرده که شرکت اپل با یک کمپانی تأمین کننده چینی با عنوان Sunny Optical در زمینه تأمین لنزهای تعبیه شده در نسل بعدی آیپدها و آیفون‌ها همکاری جدیدی را شروع کرده است. بر اساس این گزارش، شرکت یاد شده قرار است عدسی‌های 5P و 7P را به ترتیب برای آیپدها و آیفون‌های جدید آماده تولید انبوه کند. این عدسی‌ها برای آیفون ۱۳ قرار است در لنز اولترا واید دوربین تعبیه شوند که در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی آماده عرضه به بازار خواهند شد.

بر اساس گزارش مینگ چی کو شرکت Sunny Optical در تلاش است تا با تولید انبوه محصولات باکیفیت‌تر در تیراژ بالاتر، رقابتی ویژه را با دیگر تأمین کنندگان قطعات دوربین‌های تعبیه شده در آیفون آغاز کند تا بتواند نظر مدیران شرکت اپل را برای همکاری‌های بعدی به خود جلب کند.

گزارش منتشر شده از طرف مینگ چی کو در هفته گذشته حاکی از آن بود که لنز اولترا واید تعبیه شده در آیفون ۱۳ قرار است از نوع f 1.8 باشد که نشان دهنده تلاش این شرکت برای افزایش دریچه دیافراگم لنزهای اولترا واید و بهینه‌سازی بازدهی دوربین آیفون‌های عرضه شده در سال ۲۰۲۱ میلادی است.

به طور کل، تلاش‌های شرکت اپل برای استفاده از لنزها و عدسی‌های جدید باعث می‌شود تا بازدهی دوربین آیفون ۱۳ بین ۲۵ تا ۳۰ درصد نسبت به مدل‌های سال گذشته بهبود داشته باشد. علاوه بر این بازدهی دوربین‌های تعبیه شده در آیپدها با بهبود ۱۵ تا ۲۰ درصدی همراه خواهد بود.

شایعات مربوط به آیفون ۱۳ در حالی منتشر می‌شوند که گزارش‌های اخیر بر این پایه هستند که اپل آیفون ۱۳ را در سال ۲۰۲۱ میلادی آماده عرضه به بازار نمی‌کند؛ بلکه امسال شاهد معرفی یک نسخه بهبود یافته تر از آیفون ۱۲ با پسوند «اس» خواهیم بود و اپل معرفی و عرضه آیفون ۱۳ را به سال ۲۰۲۲ میلادی موکول خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373