لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لنز التراواید آیفون 13 با تغییر در دیافراگم مورد استفاده قرار خواهد گرفت

لنز التراواید آیفون 13 با تغییر در دیافراگم مورد استفاده قرار خواهد گرفت

پیش بینی می‌شود لنز التراواید در آیفون 13 ارتقا خواهد یافت و همراه با دیافراگم f/1.8 و بهبود چشمگیر در عملکرد در نور کم ارائه شود.

برخی تحلیلگران موسسه مالی بارکلیز در یک یادداشت به سرمایه گذاران اعلام کرده‌اند که لنز التراواید هر چهار مدل آیفون 13 با دیافراگم f/1.8 نسبت به f/2.4 در مدل‌های آیفون 12 عرضه خواهد شد.

در این یادداشت به ادعای موسسه TF International Securities در ماه نوامبر نیز اشاره شده که طی آن مینگ چی کو، تحلیلگر محصولات اپل ادعا کرده بود که لنز التراواید با دیافراگم f/1.8 فقط برای آیفون 13 پرو ارتقا خواهد یافت. به نظر می‌رسد اطلاعات متناقضی از ارتقا لنز التراواید برای مدل‌های مختلف آیفون 2021 وجود دارد.

این تحلیلگر همچنین پیش بینی کرده که لنز التراواید ارتقا یافته تا نیمه دوم 2022 در بقیه آیفون‌های پرچم‌دار ارائه خواهد شد.

اپل با ارتقا لنز التراواید و تغییر دیافراگم از f/2.4 به f/1.8 در آیفون 13 می‌تواند در عملکرد دوربین در محیط‌های دارای نور کم بهبود قابل ملاحظه‌ای را ایجاد کند.

موسسه مالی بارکلیز ادعا می‌کند که لنز تله فوتو ارتقا یافته در آیفون 12 پرو مکس با فاصله کانونی 65 میلی متر و دیافراگم f/2.2 در آیفون 13 استاندارد نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ظاهراً این حرکت به نفع سازنده تراشهCirrus Logic باشد؛ زیرا این تراشه ساز احتمالاً اواخر امسال تأمین کننده کنترلر دوربین برای یک مدل آیفون اضافی خواهد بود.

انتظار می‌رود که اپل در صفحه نمایش و تنظیمات دوربین برای آیفون 13 تغییراتی ایجاد نکند، یعنی سایز 5.4 و 6.1 اینچ را با دوربین‌های دارای دو لنز، همچنین 6.1 و 6.7 اینچ با دوربین‌های دارای سه لنز ارائه کند.

شایعات دیگر به قابلیت‌هایی مثل توسعه اسکنر لیدار و سیستم استبلایز سنسور شیفت در سایر مدل‌ها اشاره می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373