لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ماشین اپل از پلتفرم الکتریکی باتری E-GMP هیوندای استفاده می‌کند

ماشین اپل از پلتفرم الکتریکی باتری E-GMP هیوندای استفاده می‌کند

 مینگ چی کو به تازگی اعلام کرده که ماشین اپل از پلتفرم الکتریکی باتری E-GMP هیوندای استفاده می‌کند. این تحلیلگر همچنین اعلام کرده که ممکن است جنرال موتور هم در تولید ماشین اپل مشارکت داشته باشد.

بنابر یادداشت‌های تحلیلگر اپل مینگ چی کو، اولین مدل ماشین اپل با مشارکت هیوندای تولید خواهد شد و اپل احتمالاً برای مدل‌های بعدی یا بازارهای دیگر خود از جنرال موتورز و گروه خودروسازان اروپا دعوت به همکاری می‌کند.

این تحلیلگر همچنین احتمال همکاری تیم توسعه ماشین اپل با هیوندای را تائید کرده و بر این باور است که اولین شاسی این وسیله نقلیه بر مبنای باتری E-GMP هیوندای از پلتفرم وسیله نقلیه الکتریکی «BEV» ساخته خواهد شد.

در ماه دسامبر اعلام شد که پلتفرم الکتریکی E-GMP حداکثر از دو موتور استفاده می‌کند و دارای سیستم تعلیق پنج‌گانه در عقب، یک محور محرکه یکپارچه و سلول‌های باتری با فناوری ویژه است که بعد از شارژ کامل می‌تواند تا 500 کیلومتر را پوشش داده و با قابلیت شارژ سریع طی 18 دقیقه تا 80 درصد شارژ می‌شود.

این مدل با کارایی بسیار بالا و بر اساس E-GMP دارای قابلیت شتاب بالا است که سرعت آن از صفر تا 60 مایل در کمتر از 3.5 ثانیه می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز 160 مایل در ساعت است. هیوندای قصد دارد تا سال 2025 یک میلیون واحد BEV در سرتاسر جهان بفروشد.

قابل ذکر است همکاری اپل با خودروسازانی مثل هیوندای، جنرال موتورز و گروه خودروسازان اروپایی که دارای تجربه تولید و توسعه بسیار بالا هستند، می‌تواند به طور چشمگیری زمان تولید و توسعه ماشین اپل را کاهش داده و یک امتیاز زمانی برای ورود به بازار ایجاد کند.

همچنین اپل با استفاده از امکانات موجود خودروسازان می‌تواند بر سخت افزار و نرم افزار خودران، نیمه رساناها، فناری‌های مربوط به باتری، فاکتور شکل و فرم، طراحی فضای داخلی و یکپارچگی با اکوسیستم موجود در اپل متمرکز شود.

همچنین طبق پیش بینی کو، طراحی و تولید برخی اجزای ماشین اپل بر عهده هیوندای خواهد بود و شرکت ماشین سازی کیا وابسته به هیوندای خط تولیدی در آمریکا برای اپل ایجاد می‌کند.

گفته شده که با توجه به زمان توسعه و تولید طولانی، ‌نیازهای اعتبار بالاتر، مدیریت زنجیره تأمین پیچیده‌تر، کانال‌های فروش و خدمات پس از فروش متفاوت و بی‌تجربگی اپل در ساخت ماشین، این پروژه تا سال 2025 طول خواهد کشید.

بنابر نظر مینگ چی کو، اپل احتمالاً ماشین الکتریکی خود را به عنوان یک مدل فوق پیشرفته و حتی بالاتر از حد استاندارد خودروهای الکتریکی عرضه کند کهبه نفع شرکای خودروساز او خواهد بود. همچنین ممکن است شرکت فاکس کان که در حال توسعه و ساخت قطعات ماشین‌های الکتریکی است درگیر سفارش‌ها اپل نشود.

شایعه‌های منتشر شده از معامله اپل و هیوندای حاکی از این است که احتمالاً مدیران هیوندای در مورد همکاری با اپل اختلاف نظر دارند و ممکن است در حال بررسی ایجاد قرارداد با یک برند دیگر باشند. در نهایت بلومبرگ اشاره کرده که تولید ماشین اپل احتمالاً پنج تا هفت سال طول می‌کشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420