لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تحلیلگران خبر از بهبود کیفیت آی او اس و دیگر سیستم عامل‌های اپل می‌دهند

تحلیلگران خبر از بهبود کیفیت آی او اس و دیگر سیستم عامل‌های اپل می‌دهند

 مفسرین و تحلیلگران صنعتی شاهد بهبود قابل ملاحظه کیفیت نرم افزارهای شرکت اپل و از جمله آن کیفیت سیستم عامل‌هایی نظیر آی او اس و سایر نرم افزارهای اپل در سال 2020 بوده‌‌اند.

وب‌سایت Sixcolors که در زمینه پوشش خبرهای مربوط به شرکت اپل فعال است، به تازگی در مورد رتبه بندی محصولات این شرکت گزارشی را منتشر کرده است. در نمودار منتشر شده در این وب سایت، میزان رشد و بهبود محصولات نرم افزاری متنوع اپل به تصویر کشیده شده است. در این میان مشخص شده که بزرگ‌ترین پیروزی برای شرکت اپل در توسعه Mac M1 بوده است؛ همچنین در رتبه دوم این نمودار می‌توان روند بهبود کیفیت آی او اس و سایر سیستم عامل‌ها را مشاهده کرد.

در این رتبه بندی جهش بزرگی برای مک او اس نسبت به سال گذشته نشان داده شده که با بهبود 30 درصدی همراه بوده است. رشد و بهبود کیفیت آی او اس و دیگر نرم افزارهای اپل جهش چشمگیری داشته که با 30 درصد تغییر نسبت به سال 2019 همراه بوده است.

به نظر می‌رسد که پیشرفت بزرگی برای محصولات نرم افزاری و سیستم عامل‌های شرکت اپل از جمله آی او اس و مک او اس رخ داده و مشخصاً اپل رویکردی مشابه با توسعه دهندگان تیک تاک را برای کیفیت نرم افزار خود در نظر گرفته است.

در این گزارش اعلام شده که با وجود اینکه اپل در مسیری درست حرکت کرده؛ ولی بسیاری از کاربران همچنان با مشکل‌ها و ضعف‌های نرم افزاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

برخی از تحلیلگران می‌گویند با اینکه iOS 14 با ویژگی‌های جدید عرضه شده، ولی تغییراتش آن‌قدر برجسته و قابل ملاحظه نبوده است. همچنین این تحلیلگران مک او اس بیگ سور را به عنوان یک سیستم عامل پایدار در نظر گرفته‌اند؛ در حالی که در برخی از موارد مربوط به رابط کاربری، گیج کننده است.

تحلیلگران اپل تی وی را با کمترین میزان رتبه در این نمودار در نظر گرفته‌اند که طبق معیارهای آن‌ها نسبت به سال گذشته با افت همراه بوده است. همچنین عملکرد اپل واچ در طول سال‌های گذشته و البته امسال نیز با بهبودهای مکرر همراه بوده است و کاربران در نهایت واکنش متفاوت و علاقه بیشتری نسبت به ایرپاد مکس نشان دادند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373