لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل نسخه ۱۲ نرم افزار آیکلود برای ویندوز را از مایکروسافت استور حذف کرد

اپل نسخه ۱۲ نرم افزار آیکلود برای ویندوز را از مایکروسافت استور حذف کرد

شرکت اپل به ‌تازگی اقدام به حذف نسخه ۱۲ نرم افزار آیکلود برای ویندوز از مایکروسافت استور کرده است و کاربران دیگر به این نسخه دسترسی ندارند.

این آپدیت که به ‌تازگی آماده عرضه شده بود از امکان انتقال پسوردهای آیکلود به مرورگر کروم پشتیبانی می‌کرد که روز دوشنبه هفته جاری آماده عرضه شده بود.

گزارش‌های منتشر شده از دیروز نشان می‌دهد که دیگر کاربران به این ابزار دسترسی ندارند. وب سایت The 8-Bit اعلام کرده که این نسخه از نرم افزارهای ویژه شرکت اپل که به‌ تازگی آماده عرضه به مایکروسافت استور شده بود قرار است با تغییراتی ویژه و حذف قابلیت جدید برای بار دیگر آماده عرضه به کاربران شود؛ در حقیقت شرکت اپل این قابلیت را برای مدتی کوتاه به کاربران ارائه داد و سپس آن را از سرویس مایکروسافت استور حذف کرد.

اپل همچنین یک افزونه جدید را برای مرورگر کروم نصب شده روی سیستم عامل ویندوز ۱۰ ارائه داده بود که امکان دسترسی به پسوردهای ذخیره شده در نرم‌افزار آیکلود را می‌داد و کاربران می‌توانستند از طریق آن، پسوردهای خود را به گوگل کروم انتقاد دهند. البته عرضه این افزونه همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هنوز به صورت عمومی به کاربران ارائه نشده است.

اوایل هفته جاری شرکت اپل اقدام به آپدیت نرم افزار آیکلود کرد و امکانات بیشتری را برای انتقال اطلاعات ذخیره شده در آیفون‌ها به کامپیوترهای ویندوزی داد. در عین حال این شرکت امکان انتقال اطلاعات ذخیره سازی خود را به کاربران سیستم عامل ویندوز می‌داد.

حال مشخص شده که شرکت اپل به دلایلی نامعلوم و اعلام نشده تصمیم به عقب نشینی از ارائه این قابلیت‌ها به کاربران گرفته است و هنوز قابلیت‌ها را به صورت عمومی به کاربران خود ارائه نمی‌دهد. گفتنی است که در حال حاضر کاربران امکان دسترسی به این امکانات را ندارند و معلوم نیست که آیا اپل برای بار دیگر این قابلیت را به آن‌ها ارائه می‌دهد یا آن را به‌طور کاملحذف خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373