لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک باید ۷ ساعت در دادگاه مربوط به اپیک حضور داشته باشد

تیم کوک باید ۷ ساعت در دادگاه مربوط به اپیک حضور داشته باشد

 قاضی یکی از دادگاه‌های رسیدگی به پرونده شکایت اپل و اپیک گیمز به‌تازگی اعلام کرده که تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل باید برای هفت ساعت در دادگاه حضور داشته باشد.

بر اساس گزارش وب‌سایت Gizmodo، قاضی و دادرس دادگاه رسیدگی به این پرونده اعلام کرده که تیم کوک مدیر عامل اجرایی شرکت اپل باید برای هشت ساعت در دادگاه حضور داشته باشد، اما اپل به این دستور قاضی اعتراض کرده و درخواست کاهش این مدت زمان به چهار ساعت را کرد که پس از آن دادگاه با مخالفت در برابر درخواست اپل اعلام کرد که نهایتاً تیم کوک باید برای هفت ساعت در دادگاه حضور داشته باشد.

دادگاه همچنین درخواست اپل برای بررسی و نقد اسناد ارائه شده در مورد اپیک را مردود دانسته و تا حدودی دادگاه نسبت به اپل سخت‌گیرانه عمل کرده است. اپیک اسنادی را ارائه کرده که نشان می‌دهد این کمپانی توانسته بازی فورتنایت را از طریق پلتفرم سامسونگ آماده عرضه کاربران کند؛ در این میان اگر اپل بتواند ثابت کند که شرکت سامسونگ نیز تصمیم مشابه در برابر نحوه انتشار فورتنایت و درآمد زایی آن را اعمال کرده، پرونده مربوطه از حالت ضد انحصار خارج می‌شود و دیگر اپل به انحصارطلبی در زمینه عرضه اپلیکیشن‌ها و دریافت کمیسیون زیاد از توسعه دهندگان فورتنایت و اپیک گیمز متهم نخواهد بود و از آن‌ها تبرئه خواهد شد.

با این حال شرکت اپل تا حدودی با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد، چرا که مدیرعامل اجرایی این شرکت باید در دادگاه حضور داشته باشد؛ هرچند که وکلای شرکت می‌توانند به جای او ادعاهای مختلفی را انجام دهند، اما باید به برخی سؤال‌ها و برخی مسائل پاسخ دهد.

شکایت و اختلافات میان اپل و اپیک همچنان ادامه دارد و این دو شرکت در حال ارائه اسناد مختلف علیه یکدیگر هستند. با این حال بسیاری از کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون امکان دسترسی به بازی فورتنایت را از راه‌های تائید شده ندارند، البته برخی از کاربران آیفون می‌توانند با استفاده از سرویس GeForce Now که توسط شرکت انویدیا توسعه داده شده به این بازی دسترسی داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373