لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جف بزوس از سمت خود به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت آمازون کناره‌گیری کرد

جف بزوس از سمت خود به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت آمازون کناره‌گیری کرد

 گزارش‌های منتشر شده از چند ساعت پیش حاکی از آن است که جف بزوس مدیر عامل اجرایی شرکت آمازون از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

جف بزوس57 ساله اعلام کرده که دیگر تمایلی برای فعالیت به عنوان مدیریت اجرایی شرکت آمازون ندارد و از این پس به عنوان رئیس اجرایی این شرکت فعالیت خواهد کرد. از طرف دیگر Andy Jassy ۵۳ ساله که تا پیش از این به عنوان مدیر اجرایی بخش خدمات رایانش ابری شرکت آمازون فعالیت می‌کرد، قرار است هدایت کل این شرکت را بر عهده بگیرد.

جف بزوس این موضوع را از طریق یک ایمیل به تمام کارکنان شرکت آمازون و مدیران ارشد آن اعلام کرده است و به زودی از سمت خود کناره‌گیری می‌کند و صرفاً به عنوان رئیس اجرایی این شرکت فعالیت کنند.

جف بزوس در طول دو دهه فعالیت خود در شرکت آمازون توانست این کمپانی را به یک غول اینترنتی تبدیل کند. این کمپانی از سال ۱۹۹۴ به عنوان یک فروشنده اینترنتی کتاب فعالیت خود را آغاز کرد؛ اما پس از گذشت ۲۷ سال این کمپانی تبدیل به یکی از شرکت‌های بزرگ فناوری شده که ارزشی معادل با ۱.۷ هزار میلیارد دلار دارد. سرویس‌هایی نظیر آمازون پرایم، آنالیز سایت الکسا، دستیار هوشمند صوتی و محصولات مبتنی بر آن، کتاب‌خوان کیندل و تبلت‌های آمازون فایر از مهم‌ترین محصولات این شرکت است.

آمازون با فروش محصولات به صورت اینترنتی در طول سال‌های گذشته توانسته به مهم‌ترین فروشگاه اینترنتی سراسر جهان تبدیل شود که در جایگاه نخست فروش اینترنتی قرار دارد. این کمپانی برخی از محصولات را به صورت اختصاصی تولید و به فروش می‌رساند و در عین حال برخی از محصولات را از تأمین کنندگان و فروشنده‌های دیگر دریافت می‌کند.

جف بزوس برای مدت زمانی مشخص به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته می‌شد و هنوز نیز در لیست افراد ثروتمند دنیا قرار دارد. او تصمیم دارد تا فعالیت خود را در شرکت آمازون کاهش دهد و در عین حال در جایگاه بالاتری برای ریاست این کمپانی قرار بگیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373