لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل کارت خانواده در iOS 14.5 ارائه می‌شود

اپل کارت خانواده در iOS 14.5 ارائه می‌شود

 سیستم عامل iOS 14.5 با قابلیت اشتراک گذاری اپل کارت با اعضای خانواده برای حساب‌های چند کاربره ارائه می‌شود.

اپل روز گذشته نسخه بتا iOS 14.5 را با چند ویژگی برای توسعه دهندگان منتشر کرده است. این قابلیت‌ها شامل باز کردن قفل آیفون با فیس آیدی و کمک گرفتن از اپل واچ، اپل فیتنس پلاس با ایرپلی و موارد بیشتر است. اخیرا مشخص شده که این شرکت بر روی قابلیت جدید اپل کارت خانواده در حال کار کردن است.

قابلیت اپل کارت خانواده به کاربران اجازه می‌دهد که اپل کارت را از طریق iCloud Family Sharing با سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارند. همچنین صاحب اپل کارت می‌تواند از سایر اعضا برای به اشتراک گذاشتن کارت خود دعوت کرده ومقدار پول خرج شده از اپلیکیشن والت را پیگیری کند. همچنین در این نسخه قابلیت Daily Cash برای اعضای خانواده در دسترس خواهد بود.

در نسخه بتا iOS 14.5 تائید شده که صاحب کارت می‌تواند برای اعضای دعوت شده محدودیت هزینه ایجاد کند. اپل کارت با اعضای 13 ساله و بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شود و گزینه‌های اختصاصی برای کنترل والدین بر هزینه‌های فرزندان ارائه می‌دهد.

یکی از محدودیت‌های اصلی مربوط به اپل کارت برخلاف کارت‌های دیگر، کمبود کارت اضافی برای سایر اعضای خانواده است که احتمالاً اپل برای برطرف شدن این مشکل تلاش می‌کند.

قابل ذکر است که در این نسخه بتا تغییراتی در شفاف سازی ردیابی حریم خصوصی اپلیکیشن‌ها ایجاد شود. این قابلیت اپلیکیشن‌ها را مجبور به ارائه مجوز برای ردیابی اطلاعات کاربران می‌کند. به عنوان مثال وقتی کاربر برنامه فیس‌بوک را باز می‌کند از کاربر پرسیده می‌شود که آیا فیس‌بوک اجازه دارد کاربر را در سایر برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها ردیابی کند؟ و دو گزینه برای انتخاب وجود دارد که شامل ردیابی نشود یا مجاز به ردیابی است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420