لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل همچنان تحسین شده‌ترین برند جهان است!

اپل همچنان تحسین شده‌ترین برند جهان است!

 برند اپل در سال 2021 برای چهاردهمین سال متوالی در لیست تحسین شده‌ترین شرکت‌های جهان بر مبنای رتبه بندی Fortune قرار گرفت.

برند اپل همچنان به کسب مقام اول در لیست تحسین‌برانگیزترین برندها و شرکت‌های جهان از رتبه بندی Fortune در سال 2021 ادامه می‌دهد.

چهار شرکت اول این لیست با ارائه فناوری و سرگرمی، جایگاه‌های برتر Fortune را در سال 2021 به خود اختصاص داده‌اند. بعد از برند اپل، آمازون، مایکروسافت و در رتبه چهارم دیزنی قرار گرفته است. بنابر گزارشی از Fortune، طی یک نظرسنجی از 3800 مدیر و تحلیلگر شرکت‌ها، اپل به عنوان برترین ارائه دهنده فناوری شخصی برای چهاردهمین سال متوالی بوده است.

در جای دیگری به این موضوع اشاره شده که نتفلیکس در جایگاه نهم قرار گرفته و شرکت‌های والمارت و تارگت بالاترین رتبه را در سال‌های 2008 تا 2011 به خود اختصاص داده‌اند. همچنین انویدیا و PayPal برای اولین بار در لیست 50 شرکت برتر آورده شده‌اند.

انتخاب 50 شرکت برتر 2021 در لیست رتبه بندی Fortune از بین 1000 شرکت آمریکایی بر اساس درآمد و 500 شرکت غیر آمریکایی از پایگاه داده Global Fortune 500 با درآمد 10 میلیارد دلار یا بیشتر بوده است.

شرکت مشاوره مدیریت Korn Ferry از مدیران و تحلیلگران درخواست کرده که در صنعت خودشان بر مبنای 9 معیار شرکت‌ها را رتبه بندی کنند. این معیارها از ارزش سرمایه‌گذاری و کیفیت مدیریت و محصولات گرفته تا مسئولیت اجتماعی و توانایی جذب استعداد بوده که بر اساس آن 10 شرکت تحسین شده را انتخاب کنند.

در حالی که نتیجه به دست آمده نشان دهنده عملکرد مالی این شرکت‌ها نیست ولی لیست تهیه شده دیدگاه جالبی درباره چگونگی درک بهترین و مشهورترین شرکت‌های دنیا نسبت به یکدیگر را ارائه می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420