لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل بکاپ گرفتن آیفون با اتصال به Mac M1 سروصدا به پا کرد

مشکل بکاپ گرفتن آیفون با اتصال به Mac M1 سروصدا به پا کرد

برخی کاربران iOS گزارش کرده‌اند که بعد از همگام‌سازی آیفون با Mac M1، با مشکل بکاپ گرفتن از آیفون و خراب شدن اپلیکیشن‌ها مواجه شده‌اند.

برخی کاربران iOS گزارش کرده‌اند که بعد از بک آپ گرفتن آیفون هیچ اپلیکیشن شخص ثالثی روی گوشی آن‌ها باز نمی‌شود. برنامه‌ها بعد از باز شدن خراب شده و استفاده از هر برنامه نصب شده‌ای غیر ممکن می‌شود.

اولین گزارش مشکل بکاپ گرفتن از آیفون در دسامبر 2020 منتشر شده که یک ماه بعد از عرضه Mac M1 با پردازنده اپل سیلیکون بوده است. همچنین گزارش مشابهی در Apple Support Community و شبکه اجتماعی Reddit منتشر شد.

بنابراین گزارش‌ها، بعد از بکاپ گیری از آیفون و آیپد در Mac M1از طریق Finder، اپلیکیشن‌های شخص ثالث نصب شده از اپ استور کار نمی‌کنند. در این حالت وقتی کاربر برای باز شدن برنامه روی آن ضربه بزند، اپلیکیشن بلافاصله بسته می‌شود. ظاهراً این مشکل مانع از آپدیت یا نصب برنامه‌ها از اپ استور می‌شود.

یکی از کاربران این‌گونه توضیح داده که بعد از بکاپ گیری از آیفون X با سیستم‌عامل 14.3 در مک بوک پرو M1 هیچ برنامه‌ای باز نشد.

کاربر دیگری گفته که پس از بکاپ گیری از آیفون با دستگاه مک قدیمی و سیستم‌عامل مک او اس کاتالینا با این مشکل مواجه نشده و توانسته برنامه‌های نصب شده در آیفون را بدون هیچ مشکلی باز کند. ظاهراً این کاربر ابتدا آیفون خود را به مک بوک پرو M1 متصل کرده و با متوقف شدن برنامه‌ها مواجه شده بود.

قابل ذکر است که علت ایجاد مشکل بک آپ گرفتن از آیفون با Mac M1 هنوز مشخص نشده و حتی پشتیبانی اپل توضیحی در این باره ارائه نداده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420