لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فیتنس پلاس امکان اتصال به تلویزیون‌های هوشمند را پیدا خواهد کرد

اپل فیتنس پلاس امکان اتصال به تلویزیون‌های هوشمند را پیدا خواهد کرد

 شرکت اپل به تازگی اولین نسخه بتای سیستم عامل آی او اس ۱۴.۵ را آماده عرضه به توسعه دهندگان و تست کنندگان بتا کرده است. در بررسی اولیه این سیستم عامل مشخص شده که سرویس اپل فیتنس پلاس امکان اتصال به تلویزیون‌های هوشمند را دارد.

تا پیش از این و مشخصاً در زمان معرفی سرویس اپل فیتنس پلاس کاربران تنها می‌توانستند محتوای ارائه شده در این سرویس را از طریق آیفون، آیپد و اپل آیدی مشاهده کند؛ اما حالا مشخص شده که کاربران می‌توانند محتوای تصویری مربوط به این سرویس را از طریق آیفون یا آیپد به تلویزیون‌های هوشمند انتقال دهند.

بررسی‌های اولیه سیستم عامل ‏آی او اس ۱۴.۵ بتا نشان داده که کاربران می‌توانند محتوای اپل فیتنس پلاس را روی تلویزیون‌های هوشمند دارای سیستم ارتباطی ایرپلی ۲ انتقال دهند و از آن طریق محتوای مورد نظر خود را روی نمایشگرهای بزرگ تلویزیون تماشا کنند.

از دسامبر ۲۰۲۰ میلادی که سرویس اپل فیتنس پلاس آماده معرفی شد، کاربران در زمینه استفاده از محتوای تصویری آن با محدودیت ویژه مواجه بودند. استفاده از این سرویس مستلزم همراه داشتن اپل واچ برای اندازه گیری فعالیت‌های بدنی است؛ با این حال محتوای تصویری آن باید از طریق آیفون ۶ اس و نسخه‌های جدید این تلفن هوشمند، آیپد یا ست تاپ باکس دیجیتال اپل تی وی پخش می‌شد.

اما حالا کاربران می‌توانند بدون محدودیت‌های پیشین و صرفاً با استفاده از یک دستگاه مبتنی بر آی او اس یا آیپد محتوای تصویری مورد نظر برای ورزش‌های ارائه شده در اپل فیتنس پلاس را با استفاده از نمایشگرهای بزرگ پشتیبانی کننده سیستم ارتباطی ایرپلی ۲ تماشا کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420