لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از دسته پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس به آی او اس ۱۴.۵ آمد

پشتیبانی از دسته پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس به آی او اس ۱۴.۵ آمد

یکی از قابلیت‌های که شرکت اپل در توسعه آی او اس 14.5 عرضه کرده مربوط به پشتیبانی از دسته‌ ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ می‌شود که از این پس می‌توان از آن‌ها در آیفون‌ها و آیپدها در زمینه اجرای بازی‌ها استفاده کرد.

شرکت اپل از چند ساعت پیش نسخه بتای اول سیستم عامل آی ‌او اس ۱۴.۵ را آماده عرضه به توسعه دهندگان و تست کنندگان نسخه بتا کرده است که از آن طریق می‌توان از کنترلرهای کنسول‌های نسل نهمی برای اجرای بازی‌های مختلف استفاده کنند.

تا پیش از این شرکت اپل پشتیبانی از دسته کنسول‌های نسل هشتمی شامل پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان را آماده عرضه به کاربران کرده بود. کاربران می‌توانستند بازی‌های ارائه شده در سرویس اپل آرکید را با روش‌های پشتیبانی شده اجرا کنند و تجربی مشابه با کنسول‌های بازی را در دستگاه‌های همراه آیفون و آیپد داشته باشند.

اما در نسخه جدید آی او اس ۵ امکان استفاده از کنترل کنسول‌های نسل نهمی نیز ارائه شده و کاربران می‌توانند به صورت بهینه و بدون محدودیت‌های نرم افزاری از آن استفاده کنند.

روش راه اندازی، اتصال و نصب این کنترل‌های جدید همانند روش‌های پیشین بوده و تفاوتی با روند اتصال کنترل کنسول‌های نسل هشتمی ندارد. کاربران می‌توانند با آماده سازی و روشن کردن کنترل به بخش تنظیمات بلوتوث در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ‏آی او اس ۱۴.۵ رفته و اقدام به همگام سازی کنترل با دستگاه بکنند.

پس از انجام این کار نیز بازی‌های ارائه شده در سرویس اپل آرکید که امکان پشتیبانی از دسته بازی را دارند، خواهند توانست به صورت مستقیم اجرا شده و تجربه منحصر به فردی را به کاربران خود ارائه دهند.

گفتنی است که این نسخه، از سیستم عامل امکان پشتیبانی از فیدبک‌های هپتیک در بازی‌های پشتیبانی شده‌ی سرویس اپل آرکید را دارد. البته پشتیبانی از این قابلیت مستلزم آن است که توسعه دهندگان بازی‌های ارائه شده در اپل آرکید امکان پشتیبانی از هپتیک فیدبک را در بازی‌های خود ارائه داده باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420