لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس ۱۴.۵ امکان استفاده هم‌زمان از دو سیم کارت 5G را فراهم کرد

آی او اس ۱۴.۵ امکان استفاده هم‌زمان از دو سیم کارت 5G را فراهم کرد

شرکت اپل به تازگی اولین نسخه بتای سیستم عامل آی او اس ۱۴.۵ را آماده عرضه به توسعه دهندگان و تست کنندگان نسخه‌های بتا کرده که حالا مشخص شده که در این نسخه امکان استفاده هم‌زمان دو سیم کارت 5G فراهم شده است.

بر اساس بررسی‌های انجام شده از اولین بتای آی او اس ۱۴.۵ مشخص شده که از این پس تمامی کاربران می‌توانند در هر دو اسلات سیم کارت آیفون ۱۲ از سیستم 5G استفاده کنند و دیگر محدودیتی برای دسترسی مستقیم از طریق سیم کارت‌های گوناگون به شبکه 5G ندارند.

پارت آمریکای آیفون ۱۲ مجهز به یک خشاب سیم کارت و امکان اتصال یک eSIM است که تا پیش از این، امکان استفاده از هر دو سیم کارت به صورت هم‌زمان برای ارتباط با سیستم‌های موبایلی نسل پنجم وجود نداشت.

البته این امکان برای کاربران آیفون ۱۲ با پارت نامبرهای عرضه شده برای کشورهای شرق آسیا فراهم شده بود؛ چرا که آیفون ۱۲ عرضه شده در کشورهای شرق آسیا با امکان اتصال دو سیم کارت به صورت هم‌زمان 5G و Dual Sim – Dual Stand by ارائه شده بود. این قابلیت در پارت‌های شرق آسیا از زمان عرضه آیفون 12 به بازار فراهم شده بود.

گفتنی است که این قابلیت برای کاربران ایرانی که از نسخه‌های دو سیم کارته آیفون ۱۲ با پارت شرق آسیا استفاده می‌کنند نیز فعال بوده است؛ چرا که نسخه‌های دو سیم کارت فیزیکی ارائه شده در ایران با پارت نامبرهای شرق آسیا بوده و این موضوع باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به صورت هم‌زمان از دو سیم کارت نسل پنجم به صورت هم‌زمان استفاده کنند.

با این حال کاربران آمریکایی که تا به امروز امکان استفاده از دو سیم کارت 5G هم‌زمان در آیفون ۱۲ را نداشته‌اند و قرار است پس از عرضه نسخه نهایی آی او اس 14.5 این امکان را داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373