لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

‏آی او اس 14.5 امکان باز کردن قفل آیفون از طریق اپل واچ ممکن کرد

‏آی او اس 14.5  امکان باز کردن قفل آیفون از طریق اپل واچ ممکن کرد

شرکت اپل نسخه بتای سیستم‌عامل آی او اس ۱۴.۵ را آماده عرضه به توسعه دهندگان و تست کنندگان کرده است که یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های آن باز کردن قفل آیفون با استفاده از اپل واچ است.

اپل همراه با انتشار این قابلیت توضیح داده که بسیاری از کاربران از زمان شیوع ویروس کرونا با چالش مربوط به باز کردن قفل آیفون از طریق فیس آیدی در زمان پوشیدن ماسک روی صورت مواجه بوده‌اند؛ کاربران زیادی اعلام کرده‌اند که ماسک باعث می‌شود تا فیس آیدی قادر به تشخیص چهره آن‌ها نباشد و عملکرد درستی نداشته باشد.

شرکت اپل در توسعه سیستم عامل آی او اس ۱۴.۵ این قابلیت را به کاربران ارائه داده که با استفاده از فیس آیدی و اپل واچ به صورت هم‌زمان قفل دستگاه‌ها را در زمان پوشیدن ماسک باز کنند.

زمانی که کاربر ماسک را روی صورت خود قرار داده و تصمیم به استفاده از آیفون دارد باید به صورت هم‌زمان از سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره در کنار ساعت هوشمند خود استفاده کند. در حقیقت فیس آیدی بخشی از صورت را اسکن می‌کند و از طرف دیگر ارتباط خود با ساعت هوشمند اپل واچ را نیز چک می‌کند. در صورت نزدیک بودن ساعت هوشمند و تائید هویت کاربر در ساعت قفل دستگاه باز می‌شود و یک ویبره هپتیک از اپل واچ به مچ دست کاربر انتقال داده می‌شود و همراه با یک نوتیفیکیشن روی اپل واچ، باز شدن قفل به اطلاع کاربر خواهد رسید..

کاربران می‌توانند انتخاب کنند که قفل آیفون در زمان آنلاک بودن اپل واچ باز شود یا هر بار از آن‌ها رمز را درخواست کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند آیفون را از طریق اپل واچ نیز قفل کنند و در صورت احساس خطر، دسترسی به اطلاعات آیفون را محدود سازند.

بررسی‌های اولیه نشان داده که این قابلیت صرفاً برای باز کردن قفل آیفون استفاده می‌شود و کاربران امکان احراز هویت از طریق آن را برای خریدهای نرم افزارهای ارائه شده در اپ استور و پرداخت از سرویس Apple Pay را نخواهند داشت.

برای استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند آپدیت جدید سیستم‌عامل آی او اس ۱۴.۵ را پس از عرضه به صورت نهایی برای دستگاه‌های پشتیبانی شده خود دریافت کنند و با به روز رسانی هم‌زمان اپل واچ، از آن استفاده کنند

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373