لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوربین پریسکوپی در آیفون‌های جدید با بزرگنمایی بالا ساخته خواهد شد

دوربین پریسکوپی در آیفون‌های جدید با بزرگنمایی بالا ساخته خواهد شد

 یک پتنت جدید از اپل ثبت شده که به استفاده از دوربین پریسکوپی در آیفون با قابلیت بزرگنمایی و کیفیت بسیار بالا اشاره می‌کند.

وب سایت Patently Apple گزارشی از یک پتنت به ثبت رسیده از شرکت اپل را منتشر کرده که در جولای 2020 به ثبت رسیده است. در این پتنت مشخص شده که ماژول دوربین پریسکوپی می‌توانست در آیفون 11 مورد استفاده قرار گیرد که البته به دلیل خاصی به شکلی که توضیح داده نشده در این محصولات مورد استفاده قرار نگرفت.

در شایعه جدید ادعا سده که پروژه توسعه دوربین پریسکوپی هنوز در شرکت اپل ادامه دارد. شایعه دیگری در وب‌سایت The Elec در ماه دسامبر منتشر شد مبنی بر تصمیم اپل برای استفاده از قطعات تولید شده شرکت سامسونگ برای بهینه سازی روند بزرگنمایی لنزهای دوربین آیفون‌ها که البته این موضوع نیز تاکنون به حقیقت نپیوسته است.

در این میان اداره ثبت اختراع آمریکا اخیراً درخواست ثبت پتنت جدیدی از اپل را منتشر کرده که در ارتباط با دوربین تا شونده با دامنه 85 تا 160 میلی متر است.

این دوربین تاشو شامل دو فاکتور تاشونده نور و یک سیستم عدسی هوشمند است که بین دو منشور و یک آیینه قرار می‌گیرد. مجموعه فاکتور تاشونده نور و سیستم عدسی و یک سیستم اپتیکال نیز در این مجموعه قرار داده شده است.

در پتنت جدید اپل اجزای یک دوربین تاشو با دو فاکتور تاشونده سبک و یک سیستم لنز مستقل و حرکات سیستم لنز را نسبت به فاکتور تاشو در یک دوربین نشان داده است.

اپل به این نکته اشاره کرده که اختراع دوربین پریسکوپی ممکن است در آیفون و بسیاری از دستگاه‌ها شامل کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، نوت بوک، آیپد، تلفن بی‌سیم، دوربین، تلفن هوشمند، کنسول بازی ویدیویی، سرور برنامه، تلویزیون، دستگاه ضبط فیلم، مودم یا بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی به کار رود.

این ایده می‌تواند برای بهینه سازی روند طراحی و توسعه دوربین‌های تعبیه شده در آیفون‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد. دوربین پریسکوپی در آیفون جدید باعث می‌شود تا روند زوم اپتیکال با کیفیت بهینه‌تری انجام شود و کیفیت تصاویر بهتر از گذشته شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373