لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ایرپاد مکس 2 را احتمالاً با تغییراتی در پارچه بافته شده تولید می‌کند

اپل ایرپاد مکس 2 را احتمالاً با تغییراتی در پارچه بافته شده تولید می‌کند

گزارش منتشر شده از پتنت جدید اپل نشان می‌دهد که با ایجاد تغییراتی در پارچه بافته شده هدبند، احتمالاً ایرپاد مکس 2 به شکلی متفاوت آماده عرضه می‌شود.

در تاریخ سوم سپتامبر 2020، سه ماه قبل از معرفی رسمی ایرپاد مکس، وب سایت Patently Apple گزارشی از «پنج پتنت هدفون‌های روی گوش جدید با ویژگی مگنتی برای اتصال و جدا کردن بالشتک‌های روی گوش و پارچه بافته شده با افزایش مقاومت صوتی» منتشر کرد.

اخیراً اداره ثبت اختراعات آمریکا آپدیت پتنت هدفون‌های ایرپاد مکس را منتشر کرده که احتمالاً در ایرپاد مکس 2 استفاده خواهد شد. در این پتنت جدید یا ادامه پتنت قبلی، اپل به بهتر شدن هدبند و بالشتک‌ها با پارچه‌های بافته شده اشاره کرده است. چند مورد از ادعاهای پتنت جدید اپل شامل موارد زیر است.

یکی از موارد این پتنت به این صورت شرح داده که یک هدفون شامل بالشتک چپ و راست و یک هدبند که بین دو بالشتک است. هدبند دارای بخش مرکزی و انتهای چپ و راست بوده که بخش مرکزی از دو انتها بالاتر قرار گرفته است. یک کابل الکتریکی از هدبند رد شده و بین بالشتک‌های چپ و راست متصل می‌شود و پارچه بافته شده در سرتاسر بخش مرکز هدبند گسترش یافته است.

مورد دیگری که در این پتنت به آن پرداخته اشاره شده به پارچه بافتنی در قسمت هدبند و تا انتهای آن و محل اتصال به بالشتک‌ها مربوط است.

در این پتنت همچنین به افزودن برخی مواد ویژه و خاص به پارچه بافته شده اشاره شده که شامل موادی مثل نایلون و پارچه بافته شده یک تکه و یک پلیمر خاص است.

اپل احتمالاً این ایده‌ها را برای توسعه ایرپاد مکس 2 مورد استفاده قرار می‌دهد و مشکلاتی که نسل اول این هدفون با آن‌ها مواجه بود را برطرف می‌کند. یکی از این مشکلات مشخصاً به عدم مقاومت پارچه در برابر رطوبت بوده که باعث اعتراض‌های بسیار زیادی در میان کاربران شده است و احتمالاً با ایده جدید شرکت اپل در توسعه پارچه‌های بافتنی یک تکه آن‌ها برطرف خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373