لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اتومبیل اپل خارج از خاک آمریکا تولید نخواهد شد

اتومبیل اپل خارج از خاک آمریکا تولید نخواهد شد

در طول هفته‌های گذشته دو گزارش متفاوت نشان داده‌اند که کوپرتینویی‌ها به هیچ وجه تصمیمی برای تولید اتومبیل اپل خارج از خاک آمریکا ندارند. این موضوع باعث ابراز نگرانی شرکت هیوندای به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی همکاری اپل شده است.

بر اساس گزارش اخیر منتشر شده توسط خبرگزاری رویترز، مدیران شرکت هیوندای نگران این موضوع هستند که قرارداد بر سر تولید انبوه اتومبیل اپل به صورت یک طرفه لغو شود و مذاکرات مربوط به تولید آن نیز بی‌سرانجام باقی بماند.

رویترز اعلام کرده که مدیران هیوندای به گزارش‌هایی دست پیدا کرده‌اند که بر اساس آن‌ها مشخص شده که شرکت اپل و سهامداران آن تمایلی برای همکاری با شرکت‌های خارجی اتومبیل سازی در زمینه طراحی و توسعه و البته تولید انبوه اتومبیل ندارند. این موضوع باعث شده تا مدیران شرکت کره‌ای هیوندای برای جلب رضایت اپل به تکاپو بیافتند.

رویترز اعلام کرده که هیوندای به صورت سنتی از این موضوع آگاه است که بسیاری از شرکت‌ها آمریکایی تمایل برای همکاری با این کمپانی ندارند که دلیل آن مشخصاً به اصالت کره‌ای آن مربوط است. سهامداران کمپانی‌های بزرگ فناوری در آمریکا تمایل دارند تا بیشتر با شرکت‌های خودروسازی داخلی همکاری کنند و فناوری‌های ویژه خود را به شرکت‌هایی ارائه دهند که در این کشور تأسیس شده‌ باشند. با این حال گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این روند برای همکاری میان هیوندای و اپل نیز وجود دارد و ممکن است هیوندای و همراه دیگرش یعنی کیاموتورز هرگز نتوانند سفارش تولید انبوه خودروی اپل را به دست بیاورند. رویترز به همراه برخی از خبرگزاری‌های دیگر به صورت مشترک تائید کرده‌اند که در صورت عقد قرارداد با شرکت اپل بر سر تولید خودروی هوشمند، این شرکت حاضر است تا خط تولید ماشین اپل را فقط در خاک آمریکا قرار دهد.

در صورت به حقیقت پیوستن این موضوع، خودرو هوشمند اپل طی قراردادی به صورت انحصاری تنها در کارخانه‌های آمریکایی اسمبل و تولید انبوه هیوندای ساخته و آماده عرضه به بازار خواهد شد.

لازم به یادآوری است که گزارش‌های متعدد تأکید کرده‌اند که در بازه سال‌های 2024 تا 2028 میلادی شرکت اپل اولین مدل از خودروی هوشمند خود را آماده معرفی و عرضه به بازار خواهد کرد البته گزارش اخیر می‌تواند نشانه‌ای از آن باشد که خودروی هوشمند اپل به هیچ وجه وارد بازار جهانی نمی‌شود و تنها برای مصرف کنندگان آمریکایی تولید خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420