لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شیائومی از فناوری شارژ بی‌سیم از راه دور و با برد طولانی رونمایی کرد

شیائومی از فناوری شارژ بی‌سیم از راه دور و با برد طولانی رونمایی کرد

 شرکت چینی شیائومی به تازگی در وبلاگ رسمی خود از یک فناوری جدید شارژ بی‌سیم با برد طولانی رونمایی کرده است که می‌تواند از فاصله دور دستگاه‌های مختلف را با توان ۵ وات شارژ کند.

این فناوری با عنوان Mi Air Charge Technology معرفی شده است و مجموعه‌ای از پیل‌های پنج فازه به همراه ۱۴۴ آنتن مبتنی بر امواج میلی متر را به صورت مستقیم به تلفن‌های هوشمند پشتیبانی شده ارسال می‌کند. پایگاه شارژ از طریق این آنتن‌ها، امکان شارژ بی‌سیم دستگاه‌های مختلف را ازراه دور فراهم می‌سازد.

امواج میلی‌متری ارسالی در حقیقت از همان فناوری مشابه با سیستم ارتباط همراه 5G در آیفون ۱۲ استفاده می‌کند که باعث می‌شود تا کاربر برای دریافت شارژ نیازی به قرار دادن دستگاه روی سطحی مشخص و فاصله‌ای خاص نداشته باشد. شیائومی هرچند که این فناوری را صرفاً بدون وجود محصولی جدید معرفی کرده، اما با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی روند مفهومی استفاده از آن را به تصویر کشیده است.

 در این ویدیو یک مکعب مستطیل سفید رنگ به عنوان پایگاه و برای ارسال شارژ بی‌سیم از راه دور طراحی و توسعه داده شده است. کاربران می‌توانند با قرار دادن دستگاه‌های خود در شعاع مشخصی از آن، شارژ بی‌سیم را دریافت کنند. شیائومی توضیح داده که در حال حاضر این فناوری امکان شارژ به صورت بی‌سیم با توان ۵ وات را در تلفن‌های هوشمند دارد و به زودی تصمیم دارد تا این فناوری را در توسعه محصولات نسل آینده خود مورد استفاده قرار دهد.

گفتنی است که این فناوری، تنها در صورتی قابل استفاده است که تلفن هوشمند در شعاع مشخصی از پایگاه شارژ بی‌سیم قرار گرفته باشد و در عین حال از فناوری‌های مربوط به شارژ مبتنی بر امواج میلی‌متری پشتیبانی کند.

گفتنی است این فناوری در روز ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی توسط شرکت شیائومی در شهر پکن رونمایی شده است، اما هنوز هیچ محصولی با ایده آن ساخته و آماده عرضه به بازار نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420