لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا کنفرانس بهار 2021 اپل به صورت مجازی برگزار خواهد شد؟

آیا کنفرانس بهار 2021 اپل به صورت مجازی برگزار خواهد شد؟

 به دلیل ادامه‌دار شدن همه گیری کرونا برخی از پیش بینی‌ها خبر از این می‌دهند که کنفرانس بهار اپل در سال 2021 ممکن است همانند سال گذشته برگزار نشود. اما این پیش بینی تا چه حد به واقعیت نزدیک است؟

در صورت برگزاری این رویداد احتمالاً با معرفی محصولاتی دارای طراحی جدید مثل نسل‌های جدید ایرپاد، آیپد پرو و آیپد مینی مواجه خواهیم بود. از طرف دیگر حدس و گمان‌های ایجاد شده، باعث شده‌اند تا احتمال برگزاری مجدد کنفرانس بهار 2021 اپل به صورت مجازی قوت بگیرد.

شواهد موجود نشان می‌دهد که محصولات جدید اپل مثل ایرپاد، آیپد پرو جدید و غیره در راه است و کنفرانس بهار اپل به دلیل ادامه همه گیری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

اپل به دلیل شیوع کووید 19 در بهار 2020 رویدادی را برگزار نکرد و صرفاً از طریق یک بیانیه مطبوعاتی در ماه مارس از ارائه یک آیپد پرو جدید، مجیک کیبورد و مک بوک ایر خبر داد. این شرکت سپس نسل دوم آیفون SE را از طریق یک بیانیه مطبوعاتی دیگر در ماه آوریل معرفی کرد.

در سال 2019 کنفرانس بهار اپل با اختصاص به بخش سرویس‌ها برگزار شد که همراه با ارائه جزئیاتی درباره اپل نیوز پلاس، اپل کارت، اپل تی وی پلاس و اپل آرکید بود. همچنین در سال 2018 با دعوت مهمانان به شیکاگو یک مدل جدید از آیپد مناسب برای دانش آموزان معرفی شد.

در پاسخ به سؤال ابتدایی، باید گفت که پیش بینی‌های انجام شده حاکی از آن است که اتفاقات سال 2020 امسال تکرار نمی‌شود و احتمالاً با وجود ادامه داشتن همه گیری کرونا، کنفرانس بهار اپل در 2021 برگزار خواهد شد، اما این رویداد به صورت مجازی خواهد بود؛ چرا که برگزاری رویداد مجازی برای اپل آسان‌تر بوده و همین امر اعتبار بیشتری به رویداد بهاری می‌بخشد.

محصولاتی که احتمالاً در رویداد بهاری اپل معرفی خواهند شد شامل آیپد پرو و مینی جدید، آیفون SE 3، Airpod 3 و Airpod Pro 2، ایرتگ، اپل تی وی و ادامه انتقال اپل سیلیکون است.

برخی رویدادهای اپل مثل WWDC در ماه ژوئن برگزار می‌شوند و از طرف دیگر معرفی آیفون در پاییز به‌طور قطعی هر سال برگزار می‌شود. در اکثر سال‌ها رویداد دوم اپل در پاییز برگزار می‌شود که محلی برای معرفی کامپیوترهای مک است. برای مثال سال گذشته سه رویداد اپل طی سه ماه برگزار شد. آیپد و اپل واچ در سپتامبر، آیفون 12 در اکتبر و مک اپل سیلیکون در نوامبر معرفی و عرضه شدند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373