لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بالشتک ایرپاد مکس با رنگ‌های متنوع عرضه شد

بالشتک ایرپاد مکس با رنگ‌های متنوع عرضه شد

اپل اوایل این هفته فروش بالشتک ایرپاد مکس با رنگ‌های متنوع را آغاز کرده و مشتریانی که این بالشتک‌ها را سفارش داده بودند در حال دریافت محصول خود هستند.

بالشتک ایرپاد مکس با یک بسته‌بندی در جعبه سفید ساده و با تصویری از بالشتک با رنگ مناسب روی آن ارائه می‌شود. بین دو بالشتک یک‌تکه مقوا برای جدا کردن آن‌ها قرار دارد و طوری طراحی شده که می‌توان به راحتی آن را از جعبه بیرون آورد.

بسته‌بندی این محصول بر مبنای استاندارد اپل است و شبیه جعبه‌ها و مواد مورد استفاده برای اکسسوری‌هایی مثل بند اپل واچ و اپل پنسل است.

بالشتک‌های جدید ایرپاد مکس با رنگ‌های سیلور، سیاه، قرمز، آبی آسمانی و سبز موجود بوده که با همه رنگ‌های ایرپاد مکس سازگار است؛ ولی احتمالاً اپل در آینده رنگ‌های خاص و جذابی برای هماهنگی بیشتر اینبالشتک‌ها با هدفون ارائه خواهد داد.

هنگام معرفی و عرضه ایرپاد مکس و ترکیب رنگ آن برخی کاربران به آن انتقاد کرده بودند ولی با ارائه ایده بالشتک‌های جداگانه، می‌توان به راحتی رنگ مناسب را انتخاب و با ایرپاد مکس آن را هماهنگ کرد.

همان‌طور که اپل قبلاً هم اعلام کرده بود بالشتک‌های جداگانه ایرپاد مکس با قیمت هر جفت 69 دلار فروخته می‌شود. بالشتک‌های با رنگ‌های سیلور و سیاه موجود بوده ولی رنگ سبز، آبی آسمانی و قرمز در حال حاضر موجود نیست و اواخر ماه مارس ارائه خواهد شد. همچنین این بالشتک‌های جدید فعلاً در کشور آمریکا عرضه می‌شوند.

قابل ذکر است که بالشتک‌های هدفون‌های ایرپاد مکس قابل تعویض بوده و از طریق مگنت متصل می‌شوند. از طرفی اخیراً مشکلی درهدفون‌های ایرپاد مکس نظر بسیاری از کاربران را جلب کرده بود که مربوط به تعریق این هدفون‌های روی گوش بوده و اپل هنوز راه حل اساسی برای رفع این مشکل ارائه نداده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373