لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لینک کردن اکانت واتساپ با استفاده از فیس آیدی و تاچ آیدی

لینک کردن اکانت واتساپ با استفاده از فیس آیدی و تاچ آیدی

 بررسی‌های اخیر نشان داده که فرایند لینک کردن اکانت‌ واتساپ به مرورگر وب و سایر اپلیکیشن‌های دسکتاپ به فیس آیدی و تاچ آیدی نیاز هست.

بنابر گزارش منتشر شده از وب سایت The Verge، برای لینک کردن یک اکانت واتساپ به مرورگر وب در کامپیوتر یا اپلیکیشن دسکتاپ به احراز هویت بیومتریک نیاز هست.

به طور پیش فرض اپلیکیشن موبایل یک کد QR را برای لینک کردن اکانت کاربر به یک مرورگر وب یا اپلیکیشن دسکتاپ استفاده می‌کند، اما واتساپ می‌خواهد فرایند ایمن‌تری را ارائه دهد.

این سیستم جدید به طور پیش فرض در آیفون‌ها با سیستم عامل iOS 14 از طریق فیس آیدی و تاچ آیدی فعال خواهد شد. یعنی کاربر باید برای لینک کردن اکانت واتساپ خود به یک اپلیکیشن دیگر، احراز هویت کرده یا در غیر این صورت ویژگی بیومتریک را در دستگاه خود غیرفعال کند. در این صورت فرایند لینک کردن اکانت واتساپ به طور معمول کار خواهد کرد.

قابل ذکر است که احراز هویت بیومتریک فرایندی برای دستگاه آیفون است، به همین دلیل واتساپ و اپل به اطلاعات بیومتریک کاربر دسترسی ندارند.

واتساپ این ویژگی را به سادگی ایجاد کرده تا کسی نتواند در صورت دسترسی به گوشی کاربر اکانت او را به مرورگر وب خود لینک کرده و پیام‌های ارسالی و دریافتی کاربر را مشاهده کند.

با استفاده از این قابلیت جدید در واتساپ، کاربران می‌توانند چت‌های خود را از واتساپ به تلگرام منتقل یا حتی در جای دیگری ذخیره کنند. تلگرام این قابلیت را فعلاً برای سیستم عامل iOS 14 ارائه داده است. توسعه دهندگان تلگرام اعلام کرده‌اند که احتمالاً این ویژگی در اندروید ارائه خواهد شد و کاربران اندروید خواهند توانست از این قابلیت برای انتقال چت‌های واتساپ خود به تلگرام استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420