لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار مهم: ‏ان آی سی فقط از طریق وب سایت رسمی خود فروش دارد

هشدار مهم: ‏ان آی سی فقط از طریق وب سایت رسمی خود فروش دارد

بدین وسیله اعلام می‌شود که وب سایت ان‌ای‌سی تنها از طریق وب سایت رسمی خود امکان ثبت سفارش و فروش محصولات را به مشتریان ارائه داده است. بر این اساس این وب‌سایت به هیچ وجه از طریق هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام سفارش نمی‌پذیرد.

گزارش‌های اخیر برخی از مخاطبان و مشتریان وب سایت ان آی سی حاکی از آن است که برخی از افراد سودجو به تازگی با سوء استفاده از نام‌های مشابه با ان آی سی اقدام به ساخت اکانت‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام کرده و از آن طریق اقدام به دریافت سفارش و مبالغ قابل توجهی از کاربران می‌کنند. این افراد کلاه‌بردار بوده و هیچ ارتباطی با وب سایت ان آی سی ندارند.

اسکرین شات‌های مربوط به یکی از افراد سودجو با نام و نشان تجاری ان‌ای‌سی اقدام به کلاه‌برداری علیه مخاطبین و مشتریان کرده، در این مطلب منتشر شده است. 

 ان آی سی ضمن اعلام برائت از این افراد کلاه‌بردار، از مخاطبین و مشتریان خود می‌خواهد تا در زمان خرید محصولات فقط و فقط به وب سایت‌های تائید شده توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وابسته به وزارت، صنعت معدن و تجارت اعتماد کنند.

صفحه رسمی اِن ای سی در اینستاگرام صرفاً در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات فعالیت می‌کند و اِن آی سی در اینستاگرام و هیچ شبکه اجتماعی دیگری اقدام به دریافت سفارش و فروش محصولات نمی‌کند. با توجه به این موضوع ان آی سی از مشتریان خود می‌خواهد تا به طور کامل در زمان خرید و ثبت سفارش محصولات نهایت دقت را به عمل بیاورند.

تنها مرجع ان آی سی برای فروش اینترنتی، وب سایت این فروشگاه آنلاین به نشانی www.apple-nic.com است که دارای نماد اعتماد الکترونیک و نماد ساماندهی است. این سایت تمام مجوزهای لازم برای فروش محصولات مختلف به صورت اینترنتی را دریافت کرده و از درگاه‌های ایمن پرداختی برای دریافت وجه استفاده می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420