لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درآمد حاصل از فروش اپل واچ به 13 میلیارد دلار رسید

درآمد حاصل از فروش اپل واچ به 13 میلیارد دلار رسید

 در گزارش ویژه جدید منتشر از طرف اپل در سه ماهه اول 2021 نشان داده که این کمپانی رکوردی جدید را برای فروش اپل واچ و گروه محصولات پوشیدنی‌های هوشمند به ثبت رسانده است.

گروه پوشیدنی‌های اپل، لوازم جانبی و خانگی قبلاً تحت عنوان محصولاتی با عنوان «Other» شناخته می‌شدند. درآمد حاصل از این گروه در سه ماهه اول 2021 یا سه ماهه آخر سال 2020 رکورد 13 میلیارد دلار را ثبت کرده در حالی که در همین بازه زمانی برای سال گذشته 10 میلیارد دلار فروش داشته است.

این گروه محصولات طی سه ماهه‌ی گذشته به خاطر رشد 30 درصدی را در تقاضا تجربه داشته که شامل فروش اپل واچ، هوم پاد مینی و همه مدل‌های ایرپاد حتی ایرپاد مکس می‌شود.

تیم کوک مدیر عامل اپل می‌گوید درآمد جدیدی برای همه این سه زیرگروه پوشیدنی‌ها، لوازم جانبی و لوازم خانه ثبت شده و او گفته که برای راه پیش روی این محصولات هیجان زده است.

لوکا مائستری مدیر مالی اپل گفته که رونق کسب و کار پوشیدنی‌های اپل به اندازه یک شرکت با رتبه 120 از رتبه بندی Fortune قرار گرفته است. فروش اپل واچ همچنان در حال گسترش بوده و 75 درصد از مشتریان اپل واچ طی سه ماهه گذشته، مشتری جدید این محصول بوده‌اند.

مائستری همچنین گفته با یکپارچه شدن سخت افزار، نرم افزار و خدمات که به اپل امکان ارائه خدمات عالی به مشتریان را می‌دهد، این شرکت را نسبت به آینده پوشیدنی‌ها خوش‌بین و هیجان زده کرده است.

با این حال پیش بینی اپل این است که به دلیل کاهش تقاضای پوشیدنی‌ها نسبت به سه ماهه گذشته فروش کمتر شود زیرا رشد سه ماهه گذشته به دلیل فروش برای تعطیلات بوده است.

هوم پاد مینی که نسل جدید اسپیکرهای هوشمند اپل است در اکتبر 2020 معرفی شده و به خاطر ویژگی جالب، کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار مورد توجه بوده و ایر پاد مکس هم محصول جدید اپل بوده که با ارائه قابلیت‌های شگفت انگیز و طراحی رده بالا مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420