لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارسال دعوتنامه اپل به خبرنگاران برای کنفرانس 9 مارس

ارسال دعوتنامه اپل به خبرنگاران برای کنفرانس 9 مارس

اپل شب گذشته دعوتنامه‌هایی را برای کنفرانس که قرار است در روز 9 مارس (18 اسفند) برگزار شود برای اصحاب رسانه ارسال کرد. سایت Loop تصویری از این دعوتنامه را منتشر کرده است. در این دعوتنامه که عنوان Spring Forward بر روی آن نوشته شده عنوان شده است که این کنفرانس در سالن Yerba Buena Center واقع در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد.

هنوز بصورت رسمی وقایع این کنفرانس اعلام نشده است ولی گمان میرود که اپل قصد دارد اطلاعات بیشتری را در خصوص ساعت هوشمند خود در میان بگذارد. همچنین این امکان نیز وجود دارد که تیم کوک و همکارانش پروژه‌هایی همچون مک بوک ایر 12 اینچی و آیپد پرو را نیز که مدتهاست شایعه تولید آنها به گوشی می‌رسد را نیز در این کنفرانس معرفی کنند.

هنوز برحی از جزئیات مربوط ساعت اپل که در سپتامبر سال گدشته معرفی و قرار است که در ماه آپریل عرضه شود همچون جزئیات کامل در خصوص قیمت، عمر باتری و لوازم جانبی این محصول اطلاع رسانی نشده است. در حال حاضر اطلاعاتی که از ساعت اپل موجود است به این صورت است که این محصول در سه نسخه Sport، Standard و Edition عرضه خواهد شد، قیمت پایه آن 350 دلار است، دارای دو سایز 38 و 42 میلی متری است، از سیستم پرداخت اپل پشتیبانی می‌کند، دارای سنسور ردیابی سلامت است و وابسته به آیفون خواهد بود.

آخرین باری که اپل کنفرانسی را در فصل پاییز برگزار کرده است به سال 2012 برمی‌گردد که درآن تاریخ به معرفی نسل سوم آیپد و تلویزیون اپل پرداخت.

sibname

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت