لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه محدود کامپیوتر اپل ۱ ساخته شده توسط استیو جابز با قیمت ۱.۵ میلیون دلار آماده فروش شد

نسخه محدود کامپیوتر اپل ۱ ساخته شده توسط استیو جابز با قیمت ۱.۵ میلیون دلار آماده فروش شد

 بررسی‌های که اخیر وب سایت IGN خبر از انتشار آگهی فروش یک نسخه محدود از کامپیوتر اپل ۱ توسعه داده شده توسط استیو جابز و استیو وزنیاک با قیمت ۱.۵ میلیون دلار دارد. این کامپیوتر یکی از ۶ نسخه اورجینال کامپیوتر اپل 1 است که در یک کیس چوبی خاص آماده فروش شده بود. در حقیقت از این محصولات تنها شش نسخه در دنیا تولید شده است و اطلاعی از سرنوشت ۵ مدل دیگر در دست نیست.

کامپیوتر اپل ۱ اولین محصول تولید شده توسط شرکت اپل و با طراحی و توسعه استیو وزنیاک و استیو جابز بود که تنها ۵۰ واحد از آن ساخته و آماده فروش شد. این محصول تنها دارای یک ورودی برای کیبورد و یک خروجی برای نمایشگر بود و یک کامپیوتر قدیمی برای کلکسیونرهای خاص محصولات فناوری و الکترونیکی محسوب می‌شود.

این محصول در وب سایت ای‌بی آماده عرضه شده و با قیمت ابتدایی ۱.۵ میلیون دلار آماده حراج شده است. البته این کامپیوتر ممکن است قیمت بیش از یک و نیم میلیون دلار خریداری شود، چراکه خریداران احتمالاً بر سر تصاحب این کامپیوتر قیمت‌های بالاتری را پیشنهاد دهند و با یکدیگر در این زمینه رقابت کنند.

این کامپیوتر هر چند که از لحاظ کارایی ممکن است مناسب نباشد، اما برای بسیاری از کلکسیونرها یک شی ارزشمند به حساب میاید که ممکن است برای مدت زمانی طولانی توسط افراد مختلف دست به دست شود.

کامپیوتر اپل 1 یک محصول ابتدایی برای آماده سازی در زمینه تولید کامپیوترهای حرفه‌ای بود که در مدت زمانی کوتاه توقف تولید شد و پس از آن شرکت اپل به سمت تولید کامپیوترهای حرفه‌ای‌تر نظیر Lisa و Macintosh پیش رفت. بسیاری از نسخه‌های کامپیوتر Apple I در حال حاضر توسط بسیاری از کلکسیونرها خریداری شده و دست به دست در دنیا رد و بدل می‌شوند. این محصولات به عنوان اجداد کامپیوترهای شخصی امروزی شناخته می‌شوند و به همین دلیل نیز از اهمیتی ویژه برای بسیاری از افراد برخوردار هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420